Hjelp! Mitä takottaa MB ja Mt? Kun mulla lukee jossain kohdissa esim ... mt ja joissain kohdissa ... mb! Mitäs ne tarkottaa, pikaisii vastauksii! xDD Kiitush!
Apuva! TS 2
4
363
Vastaukset
- Ööhhh
Mb on vissiinkin joku megabitti elikkäs ne on vissiin niitä muisti juttuja...
I dont know...
Luulisin niin... Jos siin pelis ni ei mitää hajuu mut yleensä luulis et Mb on megabitti ja Mt megatavu tai jotai tommosta.
- ofelia1981
Noi kaksi tarkoittaa ihan samaa eli megabitti ja megatavu :)
MB ja Mt tarkoittavat samaa asiaa. Ensimmäinen on megabyte ja jälkimmäinen sama suomeksi eli megatavu.
Sitten on erikseen Mb, joka on megabitti tai englanniksi megabit. Se on pienempi yksikkö eli 1 MB = 1 Mt = 8 Mb.
Kuitenkin aina muisteista tai kovalevyistä puhuttaessa tarkeitetaan näitä suurempia yksiköitä, vaikka joskus onkin vahingossa tai tietämättä kirjoitettu b pienellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416