Olen juossut muutamia vuosia maratoneja ja minulla (nainen olen, pituus 160 cm) paino on ollut välillä 52-53 kg tosi tarkastikin. Talvella aloin hiihtämään ja nyt käyn salilla kerta viikkoon. Painoni on noussut yhtäkkiä 55 kiloon vaikka syön ihan samalla tavalla kuin ennekin . Tuo paino näyttää olevan koko ajan pikku nousussa ja paluu entisiin lukemiin ei tunnu onnistuvan vaikka olen sitä yrittänytkin. Kuinka nopeasti paino yleensä nousee kun aletaan tekemään enemmän lihaksi vaativaa treeniä? Onko kuukauden tai parin treenauksella jo näin suuri vaikutus?
Nykyään käyn kerran viikossa salilla, hiihdän lumella tai rullilla 1-2 kertaa viikossa ja juoksen/sauvahölkään 2-3 kertaa viikossa 6-30 km:n lenkkejä (pitkiksiä kerta viikkoon). Tuntuu että housut ja paidat käy pieniksi. Pelkään että rasvaa tulee mutta enpä tiedä.. Pitäisi kai varata aika kehon koostumusmittaukseen niin tietäisi mitä tämä paino on ja miksi se nousee koko ajan.
lajin vaihto-->painon nousu
vaatteet puristaa
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670