mistä saan uuden cd-keyn. mulla on semmonen jo mutta se ei hyväksy sitä..... APUA APUA MITÄ TEEN.. Nopeeta vastausta pliis
CD-KEY
3
340
Vastaukset
Sanooks se kenties jotakin? Kato vika voi olla käyttäjässä.
- CS FANI
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
- m00n pr0
CS FANI kirjoitti:
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
Totta voi olla et se ei toimi,koska jotkut ovat pöllineet laittomasti toisten cd-keytä.Sul on ny kaks mahollisuutta 1.lähetä kuitista,cd keystä mailii valvelle niin ne lähettää sulle uuden cd keyn.(Kannattaa olla kärsivällinen odottaessa uutta cd keyta mailiin siinä saattaa kestää)2.meet kauppaan josta ostit pelin näytät kuittia ja selität
asian niin ne saattaa EHKÄ antaa uuden pelin sulle niin pääset mättää kynärii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398