Tänne ei ainakaan kannata kirjoitella ja olla paljoa tekemisissä.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/244895-Risuja-ja-ruusuja-moderoinnista
Itse huomasin sen jo vuosia sitten....enkä oikein 4 vuoteen mitään ole kirjoittanut
Löytyy paljon mukavampiakin sivustoja :)
Moottoripyörä järjestöt ja sivut: ORG;(
5
241
Vastaukset
- olen tekemisissä
Olen kirjoittanut tuonne yli 5v. ja kirjoitan edelleen :)
- .org jäsen
parhaat sivustot mitä on, yli 10 vuotta olen lueskellut ja kirjoitellut, aian on apu löytynyt jos on joku ongelma pyörässä ollut ja paljon muutakin.
Kirjoitellut tuonne jo yli 6v, eikä ole ollut ongelmia kun pysyy asialinjalla ja perustelee näkemyksensä.
Suoli24 tyyppiset "itkupotkuraivari"- nuoret, jotka täällä mellastavat puuttuvat sieltä kokonaan.
Asiallista keskustelua mielestäni, suosittelen !- >TurbotOn<
Olisiko liikaa pyydetty että palstan haukkumisen lisäksi vielä perustelisit miksi sinne ei kannata kirjoitella? Toisten moittiminen on aina niin helppoa mutta perustelut haukuille on sitten monille liian vaikeaa tuoda julki. Olisiko ehkä oma toiminta ollut sellaista että "metsä on vastannut kuten sinne on huudeltu", eli on tullut kirjoitettua asiattomuuksia?
- naapurikyttääjä
Eipä nyky akne-nuoret osaa perustella mielipiteitään, menevät jumiin kun tuollaista kyselet, masentuvat ja tarvitsevat terapiaa.
Ajautuvat sitten työkyvyttömyyseläkkeelle 17-vuotiaana, juuri kun lapsilisät alkavat loppua.
Sitten on aikaa päteä täällä suoli24-palstalla, mellastaa ja häiriköidä kun mistään ei mitään tiedä, mutta on vakaa ja vähintään 50v elämänkokemus takanaan ainakin omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706