Managerin itsekäs päätös esti Michael keräsen mm-debyytin. Managerin mukaan Keräsen täytyy treenata itsensä kolmessa viikossa nhl mieheksi.
En tiedä mitä tämän manaaaggerin päässä liikkuu mutta hänen täysin idioottimaisten juttujensa perusteella ei miestä ainakaan järjellä ole pilattu.
Paha virhe keräseltä, toista kertaa miestä ei tulla enää mm-kisoihin valitsemaan, hyvä niin.
En usko että miehestä koskaan tulee nhl pelaajaa, itse asiassa toivonkin ettei tule.
Hänenenlaisten paikkansa on korkeintaan hikinen sm-liiga ja Aaltonen saikin tilalleen kisoihin huomattavasti kerästä paremman miehen korvaajakseen.
MANAGERI ESTI KERÄSEN MM_DEBYYTIN
HemmaHirvi
3
96
Vastaukset
- jönssön
NHL-pelaajaksi ei kasveta yhdessä kesässä. Pitääkö muuta enää sanoa?
- HemmaHirvi
Sitähän minä yritin sanoakkin, manaaaggeri on vaan erimieltä. Keräsen vaatimattoman uran huippu on hifkissä.
Valitettavasti. En minä sille mitään voi, hänen taitotasonsa vaan ei tule korkeammalle riittämään.
- MrJuha82
Keränen näyttänee pitkää nenää sulle ja pelaa hyvän uran Euroopassa tai NHL:ssä.
Nyky-NHL suosii myös Keräsen kaltaista taitopelaaja.
Emme elä enään 90-lukua, herätys.
Potentiaalia on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625