Eli simppelisti kuinka paljon päivässä vietätte aikaa koiranne kanssa?
Kuinka paljon
9
113
Vastaukset
Normipäivä 2-3tuntia, koira sairas tai sataa kuin saavista kaataen 1,5tuntia.
Toinen ääripää: käytiin pienellä vaelluksella, yövyttiin laavulla, koiran kanssa vuorokauden ympäri...- kipale
Yleensä koko päivän..
- Suunnilleen
24h. Työt kotona ja vapaa-aikana koiran kanssa myös muualla. Paikat joihin koira ei voi tulla, ollahan diskattu ajan saatossa pois.
- ulkotarhassa
5 minuuttia, käyään ruokkimassa tarhaan ja ajetaan pois,. Ei sitä haukkumista kestä ite kuunnella, onneksi on nuita naapureita.
- ei järjenhiventä
DH se siellä. Uusin villitys on esittäytyä huonona koiranomistajina, jotta voi muissa teksteissä syyttää kuinka huonoja omistajat ovat.
On kyllä säälittävä poikanen. - rehti pohjalaanen
ei järjenhiventä kirjoitti:
DH se siellä. Uusin villitys on esittäytyä huonona koiranomistajina, jotta voi muissa teksteissä syyttää kuinka huonoja omistajat ovat.
On kyllä säälittävä poikanen.Olen isäntämies ja pistän koirat tarhaan ja sitten myyntiin. Tämä on paras bisnes näinä vaikeina aikoina. Äläpä sinä häiritse rehellisen yrittäjän elämää.
- turha olet
rehti pohjalaanen kirjoitti:
Olen isäntämies ja pistän koirat tarhaan ja sitten myyntiin. Tämä on paras bisnes näinä vaikeina aikoina. Äläpä sinä häiritse rehellisen yrittäjän elämää.
Provo sinä oot. Kannattaa hankkia työ tai harrastus niin pään ja mielen kuntokin kohenee.
- Liikumme metsässä
Meillä vietetään n. kolmisen tuntia koirien kanssa, eli lenkitykset n. 5-7 km/pv leikkiä hoitotoimenpiteet. Aamulenkki pari km ja toinen pitempi. Pallottelua ja muuta kivaa. Iltaisin hieron koirat telkkua katellessa. Viikonloppuisin aina pitemmät lenkit tai mökkiviikonloppu ja silloin ovat ns. vapaalla eli tekevät ulkona mitä lystäävät.
- kkkkkkooooiiiiiirrr
työpäivänä n. 16h ja vapaalla n.24h
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499