haluaisin rotta.Saisin muuten mut äiti sano et mua ei muka enää kiinnostais rotat sitten kun saan niitä!!!
äiti ei usko et mua kiinnostaa rotat enää vuoden päästä!!!!!!
2
143
Vastaukset
- hellujadoru
Hei! Minäkin halusin noin vuosi sitten oman kesyrotan :) Nyt minulla on jo oma sellainen! ♥ Sun pitää näyttää sun äidille et sua oikeesti kiinnostaa kesyrotat ja sun pitää lukee niistä mahdollisimman paljon, et tiiät tarkalleen mitä pitää tehä. Sun täytyy vakuuttaa sun äidille, et oo kiinnostunu kesyrotista ja se ei olisi vaan ohimenevä hinkutila.
Luulen et sulla saattaa mennä jonkin aikaa ennen kun saat (ehkä ?) kesyrotat. Mut lue niistä niin paljon kun pystyt ja kerro äitilles kaikkee niistä et sun äiti älyy et oot oikeesti kiinnostunu niistä vielä tosi pitkään!
Toivottavsti saat omat pikku kesyrotat! :D - moimoi3
Muita, että pitäisi olla aina vähintään kaks kesyrottaai, mieluinten samaa sukupuolta olevia ;)
Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670