tulee oletko valmis? Jeesus auttoi minut eroon alkoholista jeesus voi myös auttaa sinua, kunhan annat hänelle mahdollisuuden. Jeesus antaa meille kaikille voimaa.
Jeesus
8
128
Vastaukset
Sain avun, eli vapauduin alkoholin kiroista 8.5. 1996 joten 18v päivä.
Kiitän jokapäivästä raittiista, elämäni parhainta aikaa nämä raittiuden vuodet!- valoa heikoille
Hyvä, mutta nämä syntiset sekopäät ovat paholaisen koukussa niin vahvasti, että ei onnistu raitistuminen.
- nasnhshhsdhhhh
Joo, sen huomaa miinusmerkeistä, kun puhutaan Jeesuksesta, eli paholaisen valta ihmiseen on vahva.
- en kerro ; )
Raitistumisessa lähes kaikki on sallittua. Tässä aloituksessa on raitistuminen tullut elämään. Kaikkea hyvää sulle ja "frans-hermanille".
- Jeesus vai mikä?
En ole koskaan kokenut mitään uskoon tulemista, kirkko vain on ollut tärkeä paikka. Arkielämässä lievä uskoni ei mitenkään näy, elän kaikilla kulmilla, myös kapakoissa.
Nyt juopottelin liikaa kaksi iltaa ja olo oli ahdistava aamulla. Lähdin kirkkoon ja totta totisesti siellä saa rauhan. Nautin uruista ja kun seurakunta ympärillä hymisee esim. uskontunnustusta, sekin tuntuu rauhoittavalta musiikilta. Joku upeaääninen lapsi esiintyi ja lauloi kevään kiitoslauluja. Nyt on ihan hyvä olo, eikä tee mieli kaljaa. Mukava mennä aamulla töihin ja uskon ensi viikon sujuvan vähemmällä alkoholilla.- valon tuoja
Tuo on hyvä merkki, ehkä koet etsikkoaikaa.
- Pankin asiakas
Rukousvastauksena minunkin tieni johti raittiuteen jo vuosia sitten.
- taivaallinen apuri?
"Rukousvastauksena minunkin tieni johti raittiuteen jo vuosia sitten."
Kokeile jos se toimisi toisinpäin, aseta tavoitteeksi hallittu kohtuukäyttö.
Jos se ei onnistu, niin kysyä voi, onko uskonnon voima sittenkin pelkkää oman mielikuvituksen tuottamaa harhaluuloa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942