Viiden kimppa..!

Miehille alistettu

Olen ollut viiden kimpassa minä plus neljä.
Ja olemme kaikki tuttuja ja vielä miehijä. En muista miten päädyimme tähän hommaan saunan kylkeen aloimme runkkaamaan ja loppujen lopuksi minä olin kaikkien edessä polvillani imemässä kaikkien munia vuorotellen, ja naivatki suutani ja yksi nai kurkkuun asti ja laukes, ja muutkin saivat lauveta suuhuni ja naamalle.
Ja se oli todella kiihottavaa minusta ja teimme tämän saman illan aikana pari kertaan. Oli jotenkin alistettu ja nöyrä olo olla toisten edessä naama ja suu täynnä spermaa ja muna pystyssä, ja kun sain suuni tyhjäksi spermasta puoliksi nieltyä. Ni vuorotellen kaverit halus et nuolen viälä kaluista loputki tipat ja ite sain itteni tyydyttä.. Ja kyllähä kaveritki sano että nauttivat tästä touhusta ja huomasivat että minä nautin ja ehdottivat et otettas joskus uusisksi. Ja niihän taidetaani ottaa;)

15

3725

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

Tuohan kuulostaa aikas kiihottavalta :)

Josko sitten seuraavalla kerralla antautuisit myös ihan pantavaksi panopuuksi...?

• Miehille alistett

Kyllähän antautuisinkin jos ne vaan haluis, mut toi taitaa olla se niitten juttu:)
      Mut tiedä vaik joskus jollekki pääsis antautuu pano puuks oikee kunnolla..;)

• ALISTUNUT,

Olen nuoresta asti halunnut että joku vanha mies raiskais minut, 18v nyt olen ollut tosi monen vanhemman kanssa viistoista vuotiasta lähtien. Kun kutkuttaa alapäätä niin menen ravintolassa jonkun ukon viereen, kysyn vain onko sillä tupakka ja viinaa kotona. Kyllä tietää mitä haluu kun jurrissa riisuu minua, annan tehdä kunnolla kun saa. Kyllä välillä saa vanhaa millon iso muna ja haluu rankaista nuorta tyttöä. On molemmat paikat kipiänä mutta onnellinen.

• Rogeri7

Miehille alistett

Hei! Kiinnostaako vielä? Olen halukas peuhata kanssas oikee kunnolla. Laita viesti drilliand6 (at) gmail.com

• ALISTUNUT, kirjoitti:

Olen nuoresta asti halunnut että joku vanha mies raiskais minut, 18v nyt olen ollut tosi monen vanhemman kanssa viistoista vuotiasta lähtien. Kun kutkuttaa alapäätä niin menen ravintolassa jonkun ukon viereen, kysyn vain onko sillä tupakka ja viinaa kotona. Kyllä tietää mitä haluu kun jurrissa riisuu minua, annan tehdä kunnolla kun saa. Kyllä välillä saa vanhaa millon iso muna ja haluu rankaista nuorta tyttöä. On molemmat paikat kipiänä mutta onnellinen.

Mikä päivä haluisit et tulisin raiskaa sut laitaks numeros nii sovitaa päivä

• 4-1

Pyysin neljää nuorta poikaa mökille siivoo ja halkoja hakkaamaan. Homma toimi kun en vanhana naisena kaikkea tehdä. Homma toimi ja vein miehen saunaan juomaa, kyllä maistu kaljat ja votkat. Kävin itsekkin saunassa kun ei pahastuneet vanhasta naisesta. Löisivät ex mieheni viakra pillerit ja käskin kokeilemaan, vähän ajan jälkeen pyyhkeet pullotti. Käskin näyttämään ja neljä kullia seiso kunnolla että vanhakin kiihottu. Yksi kun alotti naimaan niin muutkin halusivat. Tunti tolkulla anto munaa että oli välillä pitää tupakka tauko ja juoda, pojilla seiso kokoajan. Yksi nuori asuu snaapurissa ja tulee välillä salaa (tyhjentää spetmat) että on läkanatkin märkäkänä. Haluu lisää joskus nuoria miehiä.

• Eka kimppa

Olin kai viistoista kun miehet tulivat saunaan. Nolona katselin kun munat kovettu, kyllä kun viisi ukkoo pesi joka paikasta ja sitten vuoron perään työntelivät munaasa pimsaan. Ei menännyt tulla loppua kun jatkuvasti halusivat. Jäi kuitenkin hyvä mieli ja olen käynyt miesten kippakivana.

• Täält saisit nuorta aina ku haluut vaa

• Alistunut

Olen tavallinen koti rouva ja välillä menen halujeni mukaan muualle. Olen 22v ja halun ollla alistetuna (raiskatuksi olevana) Yleensä ei löydä kun vanhempia miehiä mitkä haluu naida nuorta naista kimpassa. Tuntuu hyvälle kun kuusikin ukkoo roiskii spermat sisälle ja suuhun. Siihen on jäänyt koukkuun kun monta miestä käyttää hyväkseen. Kotona en kerro väikka käyn patjana useiden miesten luona kippa kivana naitavana.

• Rogeri7

Moi, Alistunut!
        Kiinnostaako toistaa elämyksesi? Laita viesti ja jutellaan lisää...

• Mikäs päivä haluisit päästä hoidettavaks

• Milla.....

Minulla ei nuorena naisena kehtaa olla tutuujen poikien kimppakivan. Olen käynyt ihan vieraiden luona , vaikka ovatkin vnhempia miehiä niin saan kiksejä ja orkkuja kun katselevat pillua Joka paikkaan antaa munaa. Aamulla ei kehtaa vanhemmille kertoa minkälaisessa sessiossa yön oli.

• Huomaan että muutkin naiset pitävät siitä että mies porukka nai kunnolla.
      Minulla tuo tapahtu ollessani vielä naimisissa.
      Sain luvan lähteä Marokkoon pankkinaisten porukassa kun otin matkalle mukaan vanhimman tyttären joka oli tuolloin 14v.
      Sitten rannassa tapasin paikallisen miehen ja tutustuimme ja juttelimme.
      Mies ei vonkunut pillua vaan juttelimme kaikesta.
      Sitten hän kysyi voisinko tulla illalla hänen luokseen johon hän oli kutsunut muutamia ystäviään.
      Kerroin tyttärestäni ja mies sanoi ettei haittaa vaikka tyttökin tulisi.
      Sanoin että hän on vasta 14 enkä haluaisi häntä mukaan.
      No sovittiin että mies tulee illalla hotellin aulaan vastaan minua ja sitten päätän lähdenkö hänen kanssaan.
      Yllätyin kun tytär suostui heti jäämään hotellille ja lupasi olla kertomatta seikkailusta.
      No siis lähdimme.
      Ilta sujui rattoisasti viiniä maistellen ja mies grillasi.
      Siellä oli sitten loppujen lopuksi naisia vain minä ja neljä miestä.
      Ihania mustia miehiä kaikki.
      Yö meni naidessa ja aamulla mies saatoi minut hotellille aamiaiselle.
      Silloin tytär näki miehen ja minut suutelemassa.
      Mutta olin kuitenkin ollut neljän miehen pantavana sitä tyttö ei tiennyt.
      Että näin voi käydä Marokossa.

• 40 mies valmlmiina kimppaan. hakkinevolli001@gmail.com

• roolilutka

Minä taas olen "alistunut"ja toisaalta ylistän tilannettani ihanaksi.Olen hyvin porvarillinen virkarouva,naimisissa 29v ja kaksi aikuista lasta.
      Salainen kaksoiselämä-minäni oli eilis-illan laskujen mukaan nainut seitsemäätoista eri-ikäistä miestä nautinnollisesti ja usein useampaan kertaan viime kesästä lähtien.
      Kaikki on tapahtunut selvinpäin.Olen pysynyt terveenä.Mieluummin nain paljaalla ja isoja kyrpiä.Ikähaarukka 35-55.Aion jatkaa puuhaa vaikkapas kymmenisen vuotta.
      Ihana salaisuus kiihottaa minua kovasti ja on haasteellista järkätä tapaamisia mahdollisimman pienillä riskeillä.Siihenkin harjaantuu aika nopeasti ja esim.himokkaat puutteessa olevat ukkomiehet ovat hyvin joustavia.
      Rahaa en ole koskaan huippupanoista tietenkään ottanut,vaikka jonkun kumppanin mielestä se kuuluisi tähän rooliin ja sen voisi sitten vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen.Tapaamani miehet ovat olleet ihana lahja,olen valinnoissani tarkka.Kiitos teille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe