internetin nopeus 512kbs (ADSL). Mulla ainaki pätkii mutta joku sano et pitäs toimia. Onkoha muualla vika? Ja sitte yritin päivittää toin punkbusterin mutta silti se nakkaa yleensä pois servulta. Mikä neuvoksi?
Americans Armyssä riittääkö
5
388
Vastaukset
Mulla oli sama netti ja toimi iha hyvin. Jos sulla on hidas kone tai servu lagaa. Punkbusterista en tiiä ku ite kokeilin tota kesällä ni toimi ihan hyvin.
- Niiiiiiiilo
Mitä tuo meinaa? Kone on 1GHz , jotain 300 RAM, kiintolevy jotai 80 Gigatavua
Niiiiiiiilo kirjoitti:
Mitä tuo meinaa? Kone on 1GHz , jotain 300 RAM, kiintolevy jotai 80 Gigatavua
Lagaa = Pätkii, nykii tai jotain tommosta. Et jos sulla se peli pätkii ni vika voi olla servussaki. Mutta voi se johtua koneestaki. Kyllä sen pelin varmaan pitäs pyöriä tommosilla. En tiiä. Itelläni 2.4ghz, 512 ja 80gt ja toimi loistavasti.
- Bluemoon
lammas-jr kirjoitti:
Lagaa = Pätkii, nykii tai jotain tommosta. Et jos sulla se peli pätkii ni vika voi olla servussaki. Mutta voi se johtua koneestaki. Kyllä sen pelin varmaan pitäs pyöriä tommosilla. En tiiä. Itelläni 2.4ghz, 512 ja 80gt ja toimi loistavasti.
Paljon riippuu näytönohjaimesta. Millainen sulla on ? Giganen kone riittää kyllä ja samoin toi 512 muistia, eikä kovalevyn koolla tohon asiaan oo mitään merkitystä.
Yleensä suurin syy pätkimiseen on näytönohjain. - Niiiiiiiiiiiiiiiilo
Bluemoon kirjoitti:
Paljon riippuu näytönohjaimesta. Millainen sulla on ? Giganen kone riittää kyllä ja samoin toi 512 muistia, eikä kovalevyn koolla tohon asiaan oo mitään merkitystä.
Yleensä suurin syy pätkimiseen on näytönohjain.Geforse2 MX100/200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647