Pitäis varmaan muuttaa

ätmi

Helsinkiin että voisin sitten käydä yksin laivaristeilyllä vaikka joka viikonloppuna. Eikös laivalta pitäisi saada helpommin seuraa kuin tavallisista baareista? Rehellisyyden nimissä minun kohdallani ei ole koskaan ollut lähelläkään että olisin laivaltakaan seuraa saanut. Tosin en ole laivalla käynyt yli 18-vuotiaasta alkaen kuin ehkä 5-6 kertaa.

20

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen ätmi

En suosittele. Kun asustelee metsän keskellä, voi uskotella itselleen naismenestyksen olevan kiinni vain asuinpaikasta. Kun muuttaa Helsinkiin, karu totuus tulee ilmi: naiset haluavat vain väkivaltaisia kriminaalijörnijöitä päälleen ähkimään ja ulvomaan.

Helsingissä joudut kävelemään kadulla heppi jatkuvasti tanassa, kun ohi suhahtelee timmejä teininaaraita matkalla pedistä toiseen. Kotiin päästyä joudut aina heti runkkaamaan päivän paineet pois.

• kolmas ätmi

Helsingissä kuitenkin on naistarjontaa paljon enemmän kuin jossain syrjäseuduilla. Tietysti jos ei halua naisia niin sitten voi pysyä maalla.

• neljäs ätmi
        kolmas ätmi kirjoitti:

Helsingissä kuitenkin on naistarjontaa paljon enemmän kuin jossain syrjäseuduilla. Tietysti jos ei halua naisia niin sitten voi pysyä maalla.

Paljonpa se on sinua lohduttanut.

• Anonyymi

Hesalaiset naiset ovat löysäpäisiä huoria joilla ei oo mitään moraalia eikä henkistä selkärankaa.

• mies.

Kun muutin helsinkiin niin olen saanut paljon seksiä. Ennen asuin landella seinäjoella ja siellä ei naisia näkynyt. Hesaan kun muutin 7 vuotta sitten niin olen ollut ainakin 130 naisen kanssa.

• voi ressukkaa

.. ja edlleenkin sinkkuna kirjoitat Sinkku-palstalle..
        Ei mene hyvin sullakaan.

• mies.
        voi ressukkaa kirjoitti:

.. ja edlleenkin sinkkuna kirjoitat Sinkku-palstalle..
        Ei mene hyvin sullakaan.

Ei minulla ole tarkoitus pariutua naisen kanssa. Tykkään olla sinkku ja elää vapaata elämää.

• 18+9

Saako laivalta helposti vanhempaa naista? Itse kun olen enemmän vanhempien naisten enkä minkään teinineitsyiden perään. Varmaan sekin vaatii sen että uskaltaa mennä juttelemaan tai muuten ei tapahdu mitään.

• No yksin ei kyllä ainakaan kannata nuoren miehen lähteä mihinkään laivaristeilylle, koska siitä vaan kuitenkin kaikki naiset ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuorella miehellä ei ole ketään kavereita mukana laivaristeilyllä.

Kyllä laivaristeilyt ovat baarien lisäksi just niitä paikkoja, joihin nuoret lähtevät yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämään, että ei siellä yksin ole muut kun jotkut yksinäiset ja kaverittomat luuserimiehet, joista sitten kaikkea negatiivista ajatellaan.

• Ilpo Karila
        DarkFear kirjoitti:

No yksin ei kyllä ainakaan kannata nuoren miehen lähteä mihinkään laivaristeilylle, koska siitä vaan kuitenkin kaikki naiset ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuorella miehellä ei ole ketään kavereita mukana laivaristeilyllä.

Kyllä laivaristeilyt ovat baarien lisäksi just niitä paikkoja, joihin nuoret lähtevät yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämään, että ei siellä yksin ole muut kun jotkut yksinäiset ja kaverittomat luuserimiehet, joista sitten kaikkea negatiivista ajatellaan.

Ihan totta itse kävin viime vuonna yksin laivalla ja huomasin kyllä miten kaikki ihan henkilökunnasta lähtien ajatteli musta koko ajan vaan kaikkea negatiivista, naisiin en päässyt tutustumaan edes jutteluasteella koska vaistosin jo kaukaa miten negatiivisesti ne musta ajattelee.. ihan turha mennä sinne yksin nuoren miehen.. oon 32 vuotias ni kyl mulla on viel aikaa

• 1 nainen
        DarkFear kirjoitti:

No yksin ei kyllä ainakaan kannata nuoren miehen lähteä mihinkään laivaristeilylle, koska siitä vaan kuitenkin kaikki naiset ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuorella miehellä ei ole ketään kavereita mukana laivaristeilyllä.

No pitäiskö meidän kaikkien lähteä risteilylle isolla porukalla niin päästäisiin tässä kertomuksessa seuraavaan jaksoon. Tapahtumat junnaa enemmän paikoillaan kuin Kauniissa ja Rohkeissa.

• 1 ätmi
        1 nainen kirjoitti:

No pitäiskö meidän kaikkien lähteä risteilylle isolla porukalla niin päästäisiin tässä kertomuksessa seuraavaan jaksoon. Tapahtumat junnaa enemmän paikoillaan kuin Kauniissa ja Rohkeissa.

Lähdetään.

• mies.

Naista kyllä saa mutta pitää uskaltaa jutella naisille eikä olla kuten Dark fear kotona.

• haloo..

Yksin kannattaa lähteä mihin vaan koska yksin sinä sen kumppanin isket ja löydät ja yksin se sun pitä iskeä.

• haloo.. kirjoitti:

Yksin kannattaa lähteä mihin vaan koska yksin sinä sen kumppanin isket ja löydät ja yksin se sun pitä iskeä.

No ei kyllä kannata yksin mihinkään lähteä, koska kyllä kaikki naiset kiinnittävät aina ihan ekaksi sen huomion siihen, että onko miehellä kavereita mukana, varsinkin jos hän on jossain hauskanpitopaikoissa, kuten baarissa tai laivaristeilyllä.

Kyllä miehellä täytyy olla tollaisissa paikoissa kaverit mukana, koska ne antavat miehestä hyvän ja positiivisen kuvan naisille. Siitä huomaa heti, kun mies on kaveriseurassa, että hän on sosiaalinen ja suosittu, kun hänen ei tarvitse käydä yksin tollaisissa paikoissa, kuten just baareissa tai laivaristeilyllä.

Kavereista on myös suuri apu miehelle silloin, jos hän koittaa naisiin tutustua ja kaverit voivat myös auttaa tutustumisessa ja pitää koko ajan keskustelua ja tunnelmaa yllä ja silloin naiset viihtyvät paremmin miehen/miesten seurassa, kun jonkun yksinäisen luuserimiehen, josta he kuitenkin ajattelisivat jo alusta alkaen kaikkea negatiivista.

• 9+6

Eikä myöskään kuten minä että silloin harvoin kun baariin menen niin istun hiljaa jossain nurkassa kun ei uskalla mennä juttelemaan naisille.

• 18+9
        9+6 kirjoitti:

Eikä myöskään kuten minä että silloin harvoin kun baariin menen niin istun hiljaa jossain nurkassa kun ei uskalla mennä juttelemaan naisille.

Itse kyllä mieluummin menisin yksin baariin tai risteilylle kun ei silloin mitään naisia voi iskeä kun on kavereiden kanssa liikkeellä. Eihän ne kaverit tosiaan voi niitä naisia minun puolestani iskeä vaan itse se olis yritettävä vaikutus niihin naisiin tehdä.

• 18+9 kirjoitti:

Itse kyllä mieluummin menisin yksin baariin tai risteilylle kun ei silloin mitään naisia voi iskeä kun on kavereiden kanssa liikkeellä. Eihän ne kaverit tosiaan voi niitä naisia minun puolestani iskeä vaan itse se olis yritettävä vaikutus niihin naisiin tehdä.

Joo mutta yksin jo nuorena miehenä menet johonkin baariin tai laivaristeilylle, niin silloin ei kyllä ole mitään mahdollisuuksia kehenkään naiseen siellä tutustua, kun kaikki naiset ajattelevat kuitenkin kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta ja siitä, kun hänellä ei ole ketään kavereita mukana tollaisessa hauskanpitopaikassa, jossa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa liikkeellä.

Kyllä ne kaverit on aina suurena apuna tossakin asiassa, koska kaikki naiset kiinnostuvat aina paljon enemmän niistä sosiaalisista ja suosituista miehistä, jotka ovat siellä baarissa tai laivalla yhdessä kavereidensa kanssa, kun jostain yksinäisistä luuserimiehistä, jotka ovat siellä vaan yksin ilman minkäänlaista seuraa.

• Niin se on...

Ehdottomasti on syytä suunnistaa johonkin isompaan cityyn, jos tuntuu, ettei naisia ole.

Asuin aikoinaan landella, eikä siellä tosiaan ollut ketään, Ikäiseni naiset puuttuivat lähes kokonaan ja nekin harvat olivat varattuja. Kaupunkiin siirryttyäni kaikki muuttui.

• Anonyymi

Kerran olimme pienenä Tukholma-risteilyllä, isompia kavereita oli kanssa reissussa vähän kuin pitämässä meistä huoltakin... kuuluttivat meitä laivalla että tulkaas tänne: ei meillä muuta kuin että ostetaanko teille kaljaa.

Monta isompaa poikaa sitten ostamassa erilaisia oluita meille. No oli hauska reissu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50