olen siis 9lk ja koulu lähenee loppua...toisaalta odotan kesälomaa, mutta tulee käsittämätön ikävä ussan maikkaa..se opettaja on ollut vaan opettamassa meitä n.3kk..olen siinä ajassa kiinmtynyt kyseiseen opettajaan ja on muuten mies.
hänen tunneilla on aina ollut kivaa koska on aina ilosella mielellä ja tosi mukava oppilait kohtaa (: en vaan oikeesti haluu miettiä jos en enää nää häntä..on ollut 9lk:n parhain opettaja♥..
muilla kokemuksia...?
tulee ikävä opettajaa...
5
186
Vastaukset
- totanoin..
olet nolo jos jäät itkemään jonku saastasen maikan perää..ja vielä uskonnon
- koulu loppuu
Et tiedä yhtään minkälaine opettaja hän on vaikka onkin ussan maikka...-.- iha sama oli vaikka matikan maikka mutta tämä on ussan..entiedä mikä täs on en vaan haluais viel "menettää"
aina aina oon odottanu että kyseiset tunnit alkaa mutta kun loppuu niin ei tule mitään..
- kohtalontoverixd
Ymmärrän sua liian hyvin! Mulla oli kasiluokka tuollaista samanlaista touhuu, ja se oli kyl kamalaa! Tai no siinä vaiheessa, kun tajusin, etten tule näkemään sitä oikeesti enää ikinä siinä vaiheessa kun koulu loppuu... :/
Koita pysyy vahvana, oot arvokas!:)
Ps. Ei ole yhtään noloa ikävöidä opettajaa, oli aine sitten mikä vain! - Koulu loppuu
Perjantaina oli vikat tämän opettajan tunnit...maanantain meille tulee joku sijainen-.- en vaan käsitä etten välttämättä enää näe meidän ussan maikkaa :( joka minuutti on ope mielessä ja itken itteni liian monta kertaa uneen...on vaan niin ikävä..:'(
- Ikävöivä
Minullakin tulee ikävä opettajia. Aivan yhtä ikävä kuin tikkua sormessa, paisetta persuksissa tai herpestä huulessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738