Millonka viimeks lie suomella ollu näin paska joukkue?! Taitaa jäädä jo puolivälierät haaveksi!! :D ryssät vie illalla 7-1, sanokaa mun sanoneen!
Paska joukkue!
6
187
Vastaukset
- lätkäpoju
Tuntuu kuin tämä olisi aivan joku muu joukkue kuin Leijonat. Ihan kamalaa peliä!
- Jalksapalloystava
Hyvä joukue! Yksi kaveri muisti lätkä 60 - 70-luvulla sanoo tuleko eka erässä 5:0 tai 7:0 "Punakone" vastaa.
- ateismusmaximus
Tarkoitat kai Jokereita. Hehän ovat aina olleet noin huonoja muutamaa erikoistapausta lukuunottamatta.
- Pöndepena
Hyvä mulkku juntti!
- ateismusmaximus
Pöndepena kirjoitti:
Hyvä mulkku juntti!
Totuushan on, että ei tuo ole Leijonat, vaan Jokerit. Erkka voi minun puolestani sanoa mitä tahansa, mutta se ei poista sitä faktaa, että Erkka lellii Jokerien pelaajia.
- jookeri
ateismusmaximus kirjoitti:
Totuushan on, että ei tuo ole Leijonat, vaan Jokerit. Erkka voi minun puolestani sanoa mitä tahansa, mutta se ei poista sitä faktaa, että Erkka lellii Jokerien pelaajia.
Erkka vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595