Minun mäyrä koiralta löydettii2tyypin nisä kasvain siis syöpä koiralta on jo poistettu kohtu ym 2011 nyt poistettiin taas nisä kasvaimia.Ja jokin rauhanen.Koiralla ikää 10v.Eli ei kiva kevät.
Mäyrä koira
eemi
2
152
Vastaukset
- niinsemenee
Eihän se mitään mukavaa ole kun koira sairastaa ja vanhemmuuteen vaivat lisääntyy. Täytyy vain pitää järki ja tunteet erillään kun mikään ei ole ikuista ja valmistautua luopumaan ja lopettamaan kaverin kärsimykset. Koskaan ei tiedä onko vuosia vielä paljon jäljellä vai onko lähtö huomenna. Omalleni annoin armon ja jouduin aivan yllättäin tekemään ratkaisun.
- dazzi
Minun mäyräkoiralla poistettiin kohtu (eläinlääkäri epäili leikata ikä 8v) ja oli mäyräkoirahalvaus nuorempana. Näistä kaikista selvisi
Eli 16 vuotiaaksi? Sitkeitä koiria mäyräkoirat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670