Liivien kokeilu

Liivit päällä

Kiihoittaako muita kokeilla naisten liivejä? Mulla kostuu heti kun käytän niitä.

16

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joudun käytämään niitä jatkuvasti ja kun joskun en saa käytää on niin orpo olo.
      Niihin tulee jotenkin vaan riipuvaiseksi .

• minävaan

Sama tilanne kuin Rakulalla. Tuntuu kuin oli vajaasti pukeutunut kun ei ole rintaliivejä ja alaliivejä taikka korselettia päällä. Ne lämmittävät mukavasti jo tähän aikaan vuodesta. Kesähelteillä en voinut niitä käyttää sillä lämpöä tuli liikaa, eli ne hikoiluttivat. Nåitä liivejä on kertynyt jo kumpiakin yli kymmenen kappaletta. Pidän niitä 3 - 4 päivää viikossa.

• minävaan kirjoitti:

Sama tilanne kuin Rakulalla. Tuntuu kuin oli vajaasti pukeutunut kun ei ole rintaliivejä ja alaliivejä taikka korselettia päällä. Ne lämmittävät mukavasti jo tähän aikaan vuodesta. Kesähelteillä en voinut niitä käyttää sillä lämpöä tuli liikaa, eli ne hikoiluttivat. Nåitä liivejä on kertynyt jo kumpiakin yli kymmenen kappaletta. Pidän niitä 3 - 4 päivää viikossa.

Minulle näitä "mummokorsetteja" on krtynyt toista sataa kappalett. Keräsin niitä kirppåareilta. osa on usia, osa käytettyjä. Ostin kaikki aina, mitä vain löysin. Kiihottavaa pitää niitä päällä. Olen nykyisn aina naisten alusasuissa, korsetit, rintaliivit, sukkanauha ja sukat,.sekä pitsialushousut. Minihametta unohtamattakaan

• Seksy2

Kiihoittaa, laitoin äsken päälleni ja on tosi kiihoittava olo.

• Liivit yllä

Mä tykkään kokeilla liivejä ja sukkahousuja, Käyn usein kaupassa ne päälläni ja olen tosi kostea kun tulen kotiin kauppareissulta, On ihanan kiihoittavaa tehdä hyvää kostealle kullilleni sen jälken.

• mies.

Ei mies sano olevansa kostea,olet nainen,ha

• rintsikat yes

Ihanaa on pukea palleatuelliset rintaliivit ja pitkälahkeelliset housuliivit koko päiväksi omien vaatteiden alle ja olla töissä normaalisti.
        Välillä om pakko käydä vessassa runkkaamassa.

• boollsit
        rintsikat yes kirjoitti:

Ihanaa on pukea palleatuelliset rintaliivit ja pitkälahkeelliset housuliivit koko päiväksi omien vaatteiden alle ja olla töissä normaalisti.
        Välillä om pakko käydä vessassa runkkaamassa.

Pallituelliset rintsikat.

• amar62

Todellakin kiihoittaa, mikään ei ole ihanampaa kuin pukea seitin ohuet ihonväriset sukat & sukkanauhaliivit sekä rintsikat. Niitä on myös mukava käydä ostamassa kalu kovana. Kävin juuri valitsemassa uusia sukkahousuja ja stay-uppeja. Löysin ihanan mustapunaisen pitsikorsetin ja puin sen kanssa ohuet mustat sukat ja lakkasin varpaan kynnet, siinä vaiheessa posliinikalu seisoi komeasti ja laukesin samalla tekokalulla ratsastaen. Kyllä käytän liivejä ja varsinkin sukkiksia päivittäin nauttien mahtavista orkuista. Leave it boys!

• transtäti

Hei! Missäpäin te liiviharrastajat liikutte?Olisi kiva tavata yhteisten harrastuksien parissa,vaikka ulkona parkkipaikalla tai levähdysalueella ensin.Käyn joskus ulkona kokoliiveissä tai sitten palleatuetut rintaliivit,housuliivit joissa täyttet lantiolla ja sukkanauha lantioliivi päällä.Tisseinä käytän 1.5 kiloa pellavansiemeniä nylonsukassa per tissi,painavat.Olisi kivempi runkata yhdessä tai ottaa suihin.Onhan liivien alta ylöskaartuva sarvi kiihottavan kaunis ja olisi hienoa nähdä toisen nautinto,se kiihdyttäisi nopeasti huipulle.Siis,missä tavataan,käyn joskus,vaikkapa jo huomenna aamupäivällä porvoon moottoritien levähdysalueella,siis porvoosta helsinkiin päin mennessä.Siellä kalliolla yläpuolella olisi kiva koitella toisen liivejä ja mitä muuta?

• Kaikki naIset saIsI määrätä miehillensä naisten vaate pakon,niin miehet tietäis mitä on olla nainen,lyhyissä mekoissa ja alus asuissa..Itse tykään pitää niitä ,koska ne on kauniipia ja seksikäämpiä ,kuin miesten asut.

• rapu,63

moi olet oikeassa naisten pikkarit mukavat jallassa nyt vaimon mustat pikkarit rintsikat päivällä yöksi pois kun liian kuuma kommentoi

• fetismi
        rapu,63 kirjoitti:

moi olet oikeassa naisten pikkarit mukavat jallassa nyt vaimon mustat pikkarit rintsikat päivällä yöksi pois kun liian kuuma kommentoi

NYT
        punaiset liivit (80 B)
        pikkarit (actuelle)
        sekä mustat stay up

puutuu vaan punaiset varpaankynnet

• Bi-008

Tykkään pukea salaa ja venytellä ja paukutella venyviä pöksyjä ja liivejä, mukavaa seksikästä ääntä. Onko muilla sellaista mieltymystä. Kyllä sitä olisi mukava päästä toisenkin liivejä venyttelemään ja paukuttelemaan.

• KovaKaluKalle

Mitäs työ homppelit täällä paukuttelette ?

• Amar62

Juhlan kunniaksi viininpunainen korsetti sukkanauhoilla sekä verkkosukat, ei pikkareita, kynnet lakattu kirkkaalla värittömällä lakalla sekä kalu&peppu posliinina ja tietysti mahtava erektio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe