Eli tilanne on se että koiranpennut on 2vk vanhoja, niiden emo kuoli 11.5.2014 aivohalvaukseen ja nyt pennuille tarvittaisiin kiireesti varaemoa. En tiedä yhtään mistä sellaista pitäisi etsiä. Hätä on kova, koska pelkään että jos apua ei saada ajoissa, pennut kuolevat. Pentujen emo oli chihuahua, joten pieni koira olisi hakusessa. Eläinlääkäri vain sanoi että pennuille tarvitaan varaemo, mutta ei kertonut mitään mistä sellaista kannattaisi etsiä tai kysyä.
Mistä varaemo koiranpennuille??
2
1015
Vastaukset
Laita Facebookiin viesti sijaisemosta, saa jakaa-ohjeella, ja anna somen hoitaa homma: näissä asioissa ihmiset jakavat yleensä auliisti viestiä, hyvässä lykyssä varaemo löytyy läheltä.
Tai laita vain tekstiviesti emon etsinnästä, mihin laitat omat yhteystietosi, ja lähetä kaikille tutuillesi. Jokunen vuosi sitten oli samanlainen tapaus, josta oli joku lööppikin, miten ihmiset olivat lähetelleet useita tuhansia viestejä. Varaemo löytyi ilmaisesti kuitenkin tuttujen kautta samalta kylältä.
Yksi tuli vielä mieleen, mistä voisi kysyä: rodun omat keskustelupalstat tai paikkakunnan eläinlääkärien vastaanotot.Kai sait pennuille tarkoitettua maitojauhetta? Nykyisin pentujen vararavinnot ovat sen verran hyvälaatuisia että saat helposti lisäaikaa pennuille, ilman että niiden kunto romahtaa varaemoa odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398