En tiedä kuuluuko ihan tähän aihealueeseen, mutta Lastensairaala 2017-hankkeen hyväksi tehdyn Lohtu-biisin nuotteja tai todella selkeää pianotutoriaalia kaipaisin. Kiitos jos joku viitsii linkata tai vinkata :-)
Uuden Lohtu-kappaleen sanat
3
951
Vastaukset
- iwannaknow
Sma täällä!
- Artista
Itseasiassa voisin vaikka maksaa piano nuoteista lahjoituskassaan itse (jotkut studioartistit kuten Brian Crain tekee tätä, Tuomaksen ei tarvitsisi tietty mutta tässä tapauksessa...?)
Soinnut lyötyy erittäin hyvästä YouTubessa olevasta piano coverista:
Am, F, C Dm, G, F, Am,
Am, C, Dm, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, D,
E, F, E, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, D,
E, F, E, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, F,
G#, D, G#, D, G#, D, G
Am, G, D, Am, Em, F, Am, G, D, Am, Em, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, Am.
Tuntematta kysyjän instumenttia tai taitotasoa, suosittelen vähän vilkaisemaan kyllä miten soittaja käsittelee koskettimia, biisi ei ole ihan helppo eli Tuomas on todella käsittämättömän taitava soittaja ja säveltäjä.- Minikaste
Minäkin kaipaisin nuotteja, onko joku kirjoittanut koko biisin ylös? Maksan sitä mielellään. Halutaan kastejuhlassa sitä soittaa ja laulaa maaliskuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635