onkohan kellään sattunut vastaavaa tapausta.20v.naimisissa,rakastuin tyttöön joka ei ollutkaan elämäni nainen.hänellä oli masennustiloja,aina selvittiin,kun kannustin häntä.hyvä ihminen pohjilmintaan.kaksi kertaa muutti pois ja aina halusi tulla turvallisten hartioiden suojaan.hän alkoi käydä kirkko-kuorossa ja tapasi sielun hengen sieltä.itse olen ns.tavis,uskon korkeimpaan voimaan,siinä meni talo ja kesä-mökki jaossa.adventtiseurakunta ym.lahkot on suljettuja ryhmiä.en voi ymmärtää,miksi näissä on kaikki ulkopuoliselle,niin salaista.en luota yhteenkään naiseen ja vaikeaa on rakastua.varmaankin vaatii aikaa.
avio-ero uskonnon vuoksi
keni
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667