TURHAN KALLISTA NOIN 20 EUR TUNTI SAA PITÄÄ VARMAAN HALKOMAKONEEN TUOMMOISELLA HINNALLA
HALKOMAKONE
35
746
Vastaukset
- uyiguyftyf
Haeppa halvempi käyttöösi
- törkeetä
törkeetä! sika kallista! törkeetä! sikamaista rahastusta! törkeetä!
- km.
Minkä koneen saat tuolla hinnalla käyttöösi, ehkä lekan.
- km.
Päivä hintana alkais olla sopiva.
- K:M.
km. kirjoitti:
Päivä hintana alkais olla sopiva.
Kukahan se käyttää tuota km. nimimerkkiä koeta jännittää sitä tyhjää nuppias jospa keksisit ihan oman nimimerkin.
- urkoitsija
Eihän se kallis ole,kun työmes tulee matkaan.kävin halkomakoneen kans kaulirannassa halkomassa,sellaiset 4 kuutiota tunnissa haloin ja pinosin halotut puut
- Late Lapista.
Uusi halkomakonen maksaa Euro Cityssä sellaiset 150 euroa!
8 tunnin vuokralla saa oman koneen ja jää vielä kymppi sähköönkin !
Late Lapista.- mottimiess
Niin ja kirveen kympilä,saapi kirveet tuntihinnala kumpaankin käteen,tehokkuutta peliin
- Puinenpää
Kaksi työntekijää halkomakoneella=2x8h =16h ja sitten TES:n mukainen palkka vaikkapa vain 10€/h tekee 160€ sotu x1,70 tule hinnaksi jo 272€/päivä. Tähän lisätään työntekijöiden kilometrikorvaukset halkomakoneen kuljetuksineen, niin summa alkaa olemaan n.300€/päivä.
Miksi muutamille metsänomistajalle ja muille pitäisi ilmaiseksi kunnan tehdä puut, joita perikunta teettää vanhuksia keppihevosenaan käyttäen.
Hinnaksi pitäisi laittaa ainakin tuo 300€ päivässä.
Saimaan Lassen vaalivankkureita ei pidä vetää kunnan rahoilla ja kunnan sekä yrittäjien hankkimalla laitteella. - Puuton ja maaton
Edellä on kerrottu faktat, just näin. Metsänomistajat tekevät halkonsa millä haluavat.....mutta eivät verorahoilla
- ihmetellen
eikö koneen mukana kulkevat miehet ole työttömiä henkilöitä joten tuskin heille tuleva palkka ainakaan kokonaan tulee kunnan pörssistä
- Puistanpäätä
ihmetellen kirjoitti:
eikö koneen mukana kulkevat miehet ole työttömiä henkilöitä joten tuskin heille tuleva palkka ainakaan kokonaan tulee kunnan pörssistä
Myös tukityöllistetyille maksettu palkka maksetaan kunnan kassasta ja sama mistä maksetaan, niin yhteiskunnan rahoja ne ovat. Eikä niitä kuulu siirtää metsänomistajille tai muillekaan ilman vastiketta. Itse koneestakin on vielä huoltokuluja, eikä "Puinenpää" nimimerki ollut niitä edes huomioinut sinänsä oikeassa laskelmassaan. Eli pikkuisen lisää vielä 300 euron päivähintaan.
Kysykääpä millä hinnalla yrittäjä tekisi nämä työt - ei riittäisi edes tuo edellä mainittu summa sillä summaan lisättäisiin koneen kuoletus- ja huoltohinnat sekä yrittäjän oma tulo ALV 24%. - Mottimies.
Puistanpäätä kirjoitti:
Myös tukityöllistetyille maksettu palkka maksetaan kunnan kassasta ja sama mistä maksetaan, niin yhteiskunnan rahoja ne ovat. Eikä niitä kuulu siirtää metsänomistajille tai muillekaan ilman vastiketta. Itse koneestakin on vielä huoltokuluja, eikä "Puinenpää" nimimerki ollut niitä edes huomioinut sinänsä oikeassa laskelmassaan. Eli pikkuisen lisää vielä 300 euron päivähintaan.
Kysykääpä millä hinnalla yrittäjä tekisi nämä työt - ei riittäisi edes tuo edellä mainittu summa sillä summaan lisättäisiin koneen kuoletus- ja huoltohinnat sekä yrittäjän oma tulo ALV 24%.kyllä se öljylämmitys tulee jo halvemmaksi kun tuollaisa hintoja maksaa.
- ihmetellen
Mottimies. kirjoitti:
kyllä se öljylämmitys tulee jo halvemmaksi kun tuollaisa hintoja maksaa.
lauri s vappu on ollut ja mennyt odotellaan lupaamaasi asiaan palaamista
- ostakaa iso kirves
Joilekki se ei ole mikhään hyä se pitäs maksaa heile että saapi käyä tekemässä töitä, net on niin hyäle tottuhneet että ei ossaa arvostaa mithään minkä saavat.
- HOX HUOM
älkää valittako lasse on maailman kovin jätkä, se tekee mitä huvittaa, sitä nääs ei kiinnosta mikään, koska se on niin rautainen MIES, ylitornion MIES! "Minulla on valtaa" tämän lauseen olen kuullut hänen suustan monesti.
- Kapuna
HOX HUOM kirjoitti:
älkää valittako lasse on maailman kovin jätkä, se tekee mitä huvittaa, sitä nääs ei kiinnosta mikään, koska se on niin rautainen MIES, ylitornion MIES! "Minulla on valtaa" tämän lauseen olen kuullut hänen suustan monesti.
lassen ranta sixpackiä ei voita mikään muu sixpack. vaikka moni luuleeki että se on vain sellainen kuutti joka syö ja juo epäterveellisesti, mutta asia ei ole näin! lasse on kuulkaa poijjat kovassa iskussa joten älkää vain missään nimessä menkö suuta soittaan hälle, Sadan metrin kilpauinnissa häntä ei voita edes venäläinen sukellusvene!
- KYLLÄ LASSE ON UKKO
HOX HUOM kirjoitti:
OLET SÄÄLITTÄVÄ .JA LASSELLA ON VALTAAAAAAAAA.MUUTAMA VUOSI SITTEN TANSSIPAIKALLA PAHOINPITELIN YHEN SEN ANSAINNEEN MULKUN KUKAAN EI NÄHN Y MITÄÄN KU LASSE SANO ETTÄ SOKEUS TULKOON JA SOKEUS TULI. .YSTÄVÄLLISIN YERVEISIN IHMEEN KOKENUT
- lyyser
Voii vi... samanlainen tallaaja ku me kaikki muutki. Mikään iso herra hän ei oo..
- jovain on
On se semmonen mies että meneppä sanomaan naamalleen jossaki nurkala.
- Mulle kans
Minä voisin ottaa työttömiä naisia yläosattomissa tissit heiluen töihin sillä halokomakonneella.
Kahvit keitän ja koneet rasvaan mutta en muuta. Eli pakotetaan karenssilla naiset myymään itseään
.....hytisen unelma on toteutunut! - fhhtrttytet
Mulle kans kirjoitti:
Minä voisin ottaa työttömiä naisia yläosattomissa tissit heiluen töihin sillä halokomakonneella.
Kahvit keitän ja koneet rasvaan mutta en muuta. Eli pakotetaan karenssilla naiset myymään itseään
.....hytisen unelma on toteutunut!Tissit hikisenä heiluu Ylitornion tytöllä halko konneen vieressä.
- Stiili040
fhhtrttytet kirjoitti:
Tissit hikisenä heiluu Ylitornion tytöllä halko konneen vieressä.
Mites ne turva pöksyt ja muut lakisääteiset jutskat? Mutta jos on homo jonka serkkutyttö
ajelee transitilla. Tervetuloa halkomaan... - no hui
Pelottaapa vain..
- LASSE ON ÄIJÄ
no hui kirjoitti:
Pelottaapa vain..
NO EI VARMAAN PELOTA VITUN ÄÄLIÖ ,MUTTA MENEPPÄ LASSEN NAAMAN ETEEN JA TAPPELE.
- ALARM infarkti
LASSE ON ÄIJÄ kirjoitti:
NO EI VARMAAN PELOTA VITUN ÄÄLIÖ ,MUTTA MENEPPÄ LASSEN NAAMAN ETEEN JA TAPPELE.
saapi pian syrärin jos haastaa kaksin taisteluun, joten annetaanpa vanhusten olla.
TOP TOP
Älkääpäs menkö henkilökohtaisuuksiin. Koneen vuokrahintaa ja kunnan osuutta siihen voi kritisoida, mutta ketään ei nimeltä kyllä piä mainita, ylläpito poistaa koko ketjun jos äityy kovin henkilökohtaiseksi.
Asiaa voipi fundeerata vaikka niin, että mitä haittaa sinulle on tuosta. Jos ei ole haittaa eikä mielestäsi tapahdu muuta vääryyttä kuin mitä katteuven piikki ihossasi pistelee, ole kirjoittamatta.- Partnarri
Mutta minä voisin ottaa kaksi isotissiä kumikengät keltaiset jalassa halkokoneen viereen tanssimaan, aivan sama jos halkoja ei koneesta tule mutta kun teetoimisto maksaa ja mulla
on vaahtopää ruottin olut kädessä molemmissa... - KP47
Partnarri kirjoitti:
Mutta minä voisin ottaa kaksi isotissiä kumikengät keltaiset jalassa halkokoneen viereen tanssimaan, aivan sama jos halkoja ei koneesta tule mutta kun teetoimisto maksaa ja mulla
on vaahtopää ruottin olut kädessä molemmissa...JES mutta mie halajan sitä et toisella on mustat kumpparit ja pitsipöksyt. Ja kumpparin numero
on herra numerö 47. Mie maksan kyllä käteisellä. - Tunturin tyttö
KP47 kirjoitti:
JES mutta mie halajan sitä et toisella on mustat kumpparit ja pitsipöksyt. Ja kumpparin numero
on herra numerö 47. Mie maksan kyllä käteisellä.Töihin tullaan kunhan tuntipalkka on 55 euroa tunti.
- sairaseläkeläinen
40 m3 rankaa oottelee noita LS lupauksia. Pitäisi saada vähän klapia myyntiin
- ei ym
Ok, miksi myynti puita pitää tehdä
- jhyuillllll
ei ym kirjoitti:
Ok, miksi myynti puita pitää tehdä
Helpompihan se on säkittää klapina ko rankoina,helv.soikooooon
- mikä on totuus
Saapi nähdä ottavatko yrittäjät tuon klapikoneen takaisin kunnalta, kun se ei suostunut ilman tuota vaalimainontaa tekemään? Halusivatkohan kaikki yrittäjät todellakin tuota vaalimainontaa tehdä, kunnanverorahoilla?
Olisi mukava jos joku oikea yrittäjä vaikka vastaisikin, vai onko jo kaikki liittyneet persuihin? - heko...heko
LS käski lehdessä odottelemaan. Käy puille yhtä huonosti kuin persuksille. Puut sinistyy......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358