Taidan poistaa treffiprofiilini...

lopullisesti lähiaikoina, ollut jo heinäkuusta 2006 ja yhtään vastausta en ole saanut lukuunottamatta muutamaa riviä jota naiset on kirjoittanut ja sitten on häivytty kuin pieru saharaan..

Luonnollisesti mitään tapaamista ei ole tapahtunut tänä aikana..

Profiilin ulkomuotoa on muutettu useaan kertaan ja tauollakin on oltu välillä jokusen kuukauden pari.. Mutta homma on nyt niin että kiintiö on tulossa täyteen,

On todettava että ei se löydy... Täytyy vaan jatkaa elämää yksistään niinkuin tähänkin asti, ei tää nettihomma ollutkaan se ns "mahis" koska baareissakaan en välitä käydä, näin se vaan on kaikille ei todellakaan oo luotu kumppania, ei edes tutustumisen mahdollisuutta ((

10

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.P

Yleisesti naiset vinkuu täällä foorumeissa pervoista ja vain seksiä vonkaavista miehistä mutta kuitenkaan tavallinen työssäkäyvä asiallisesti käyttäytyvä kiltti mies ei kelpaa..

• bzdg

käy h**rissa niinkuin muutkin miehet

• Pöh

reijästä ei kannata maksaa....

• jo poistunut

Ei se, että sai vastauksia ja pääsi ihan treffeille saakka,
      tehnyt tästä sen kummoisempaa, kun toisia treffejä ei tullut.

Kaksi kertaa kokeilin ja yksin olen edelleen. No onneksi
      on hyviä kavereita, ettei silleen ihan yksinäinen sentään.

Kolmatta kertaa en kokeile, koska näyttää menneen vielä
      enemmän hullummaksi.

• vn,m.

Helppoahan tuo nettideittailu on kun siihen vähän panostaa. Itselläni ekalla kerralla sain takaisin viestin yhdeltä kymmenestä ja nyt kun uudestaan tuonne treffien puolelle jouduin niin luvut ovat

Rekisteröitynyt: 6.4.2014

Kirjautumisia: 662

Viimeksi kirjautunut: 23.5.2014 klo 18.48

Lähetettyjä viestejä viimeisen kuukauden aikana: 515 viestiä 46 käyttäjälle

Vastaanotettuja viestejä viimeisen kuukauden aikana: 353 viestiä 21 käyttäjältä

Blokattuna: 0 käyttäjän blokkaamana

Eli aikamoinen parannus. On tuolla paljon sellaisiakin naisia ketkä olivat siellä jo silloin kun itse olin ekaa kertaa eli taitavat olla feikkejä

• ylipapitar

Missään nimessä ei saa olla passiivinen.
      Jos miehen profiilissa lukee viimeksi kirjautunut "15.03.2014", niin en todellakaan laita aloitusviestiä. Ei tunnu olevan kiinnostusta löytää kumppania kun ei edes käydä omassa profiilissaan.

Älä jää odottelemaan toiselta aloituksia vaan pommita itse kiinnostavia ja ehdottomasti sellaisia, joilla on kanssasi jotain oikeasti yhteistä, tai osut edes osittain toisen kriteereihin.
      Koita panostaa kuviin. Täälläkin on ollut monta ketjua siitä, millainen kuvan pitää olla. Suosittelen oikeasti panostamaan kuvaan ja siihen tekstiin. Koita nähdä itsesi ulkopuolisen silmin, mitä SINÄ haluaisit nähdä ja lukea toisen profiilista?

Kokeile tehdä ihan uusi profiili toisella nimimerkillä ja uuden tyylinen. On pikkasen turn off jos sun profiili on ollut jo vuodesta 2006 ja olet siellä edelleen. Kertoo epätoivoisuudesta ja sitähän meistä kukaan ei ole, eihän... ;)
      Menet sinne ihan "uutena" ja uudella asenteella!

• IkisinkkuDeittaaja

Jos mies on nettideiteillä vuodesta 2006 on hän kenellekään kelpaamaton ja epätoivoinen. Jos taas nainen vuodesta 2006 valitsee hän vain tarkkaan kumppaninsa eikä hyväksy ketä tahansa suhteeseen.
        Noinhan täällä asiat halutaan ilmaista ja aina tietenkin niin että mies on se joka ei kelpaa.
        Itselläni on ollut profiili vuosia ja vuosia ja välillä saadessani suhteen piilotan profiilini kun taas suhde loppuu kirjaudun takaisin. Ei nuo netti suhteet niin kauaa kestä että profiili ehtisi kadota palvelusta. Itselläni on muutenkin niin paljon juttua profiilissani että en yksinkertaisesti jaksa alkaa uudistamaan sitä minkään vuosiluku muutoksen takia. Ja hyvinhän nuo naiset lähestyy muutenkin kunnes pelästyvät naamakerrointa ja valitsevat sen komeamman sisimpään tutustumatta. Valitettavan pinnallistahan tuo touhu on.

• 1+1= f

"Missään nimessä ei saa olla passiivinen." "Ei tunnu olevan kiinnostusta löytää kumppania kun ei edes käydä omassa profiilissaan."

Eräs tuttuni löysi kumppanin netistä, vaikka unohti välillä koko profiilinsa olemassaolon. :D Oli kyllä maininnut jo siinä, ettei käy tsekkamassa viestejä jatkuvasti, ja että vastauksen saaminen saattaa kestää.

Ei sen deittailun tarvitse olla aina niin hemmetinmoista suorittamista. Niin kuin ei minkään muunkaan tässä elämässä. :)

• anna-leene 89

millä nimellä sut löytää treffeista?
      Naisena haluan vilkaista miltä näytät..

• anon111

Lähinnä itsekkin olen tuota profiilin poistoa suunnitellut, koska mitään seuraa ei netistä löydy etkä saa vastauksiakaan vaikka vastailisit naistenkin treffi-ilmoituksiin, toinen asia mikä on tullut huomattua naiset itse eivät osaa tai halua tehdä aloitetta miehelle, vaan sitten vain vinkuvat netissä ettei miehet oo kiinnostuneet heistä voi sen aloitteen tehdä itsekkin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238