Onko täällä kenelläkään eläimiä?

Neloth

Onko jollain täällä lemmikki/lemmikkejä? Ja tykkäättekö te eläimistä? Mulla on kissa.

28

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mh...oli kissa mutta se päätyi mikroon. ://

• öö mitä?

Meillä oli marsuja, mutta eivät niin kauheen pitkäikäsiä ole niin ei ole enää.

• Ei ole.

• Kyllä on lemmikkejä, kaksi koiraa ja kissa.

• The real Neloth

Yks kysymys aloittajalle. Miksi helvetissä käytät mun nimimerkkiä. Haista paska.

• Neloth

Ja vastaus kysymykseen: mulla on koira ja kaks gerbiiliä. Otetaan ens viikolla toinen koira.

• The real Neloth

Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.

• Neloth
        The real Neloth kirjoitti:

Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.

Ja pyllystä löytyy matoja

• Rugaru

Sattu pien vastoinkäyminen yhen koiran kans ja oon siit lähtien vainonnu eläimii minkä voin; puolet naamast lähti

• 2 -gerbiiliä. Sekä puolivuotias pikkuveli. Ja äidin miesystävä.

Siinä kai ne oli.

• Meilläkin on 2 gerbiiliä, joille olisin halunnut antaa nimeksi Vladimir Lenin ja Klaus Fleming, mutta pikkuveli ei suostunut, joten niiden nimet ovat tyyliä Täplä ja Pilkku.

• Kissa ja tulevaisuuden lintuparvi. ♥

• Meillä on koira, joka on 14-vuotias (haluaisin toisen koiran).

• motari

Mul oli rottweileri, mut sitte se jäi auton alle eikä kuskillekkaa käyny sen paremmi. Sit hankittii vitun läski kissa joka o oksettava ja heittelin sitä ikkunast minkä kerkesin. Ny ei enää oo sellast elämää et voi hankkii perseennylkijää :/

• fnfnfn
      • HeKeKee'd

Hihi! :D Hauska ilme.

• Awwws

• motari

Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä

• Hyirumakoira
        motari kirjoitti:

Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä

No niinpä

• Ihana!

• motari

Eiku hetkine korjaan edellise viestini! Mul oli kurpizza jota talutin aina kaulapannas kaduil ja se haukku mut sillo se sai aina vaa perseesee ja koulutin siit hyvän nartun. Se sai palkkioks imee ukkovarvasta, kosk korkeemmalle en nii ala-arvost letukkaa päästäny. Se sai kaiketi jonku tartunnan varpaanväleist ku sil alko kasvaa sienii poskist ja se piti lopettaa, mut armeliaana ihmisenä päästin sen mettään jos se tartutti mm. siilei, korppei, kurkei ja ponei. Pistääkö vihaks kellää teist runkkareist?

• Köyhät kyykkyyn!

Meil on 4 kissaa. ps. ne kissat maksaa kappaleelta 2 tonnia. En suosittele köyhille.

• ihanakoira1

kaks koiraa ja rakastan eläimii oon 100% eläinrakas

• Uneton.

Mulla yks fretti ja riittää tällä hetkellä paremmin kun hyvin. Toisen voisin ehkä ottaa mutta kattoo nyt :)

• entinen korppi™

mulla olis parempi kysymys
        onko täällä kenelläkään elämää?

• entinen korppi™ kirjoitti:

Jostain syystä onnistuin lukemaan niin aloitusviestin otsikosta. Ei minulla ainakaan ole, kysy naapurista.

• entinen korppi™ kirjoitti:

Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.

• motari
        kurpizza kirjoitti:

Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.

Jojoo "kavereitten kanssa". Teil ei kellää oo elämää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe