Täällä kirjoittelee 12 vuotias nuori naisen alku. MInua on mietityttänyt se, että voivatko ne olla ilman lajitoveria? Jos Marsun voi ottaa ilman kaveria, niin otan silloin Engalnnincrestin, Taddyn, taikka Selfin. Jos taas hamsun voi otta ilman kamua, niin otan syyrian hamsterin.
Mutta olen siis ottamassa JOKO marsun, tai hamsterin, en molempia.
Olen iloinen jos autatte, ja jos joku innostuu vielä enemmän auttamaan, minut saa kiinni säkärillä: kelli.2002@luukku.com, taikka sitten blogistani: kellizzz.blogspot.fi
Hamsteri vaiko Marsu
kellinoora
3
104
Vastaukset
- Sedä
Jos voit ottaa vain yhden lemmikin, niin jyrsijöistä jää jäljelle syyrianhamsteri, talvikko ja uroshiiri. Hamsterin kanssa kannattaa pitää mielessä etenkin, että ne on yöeläimiä ja saattaa herätä vasta 11 illalla, ja niiden pitää antaa nukkua itselleen luonnolliseen aikaan.
Marsua et tosiaan yksin voi ottaa :) - Dos. Jorma
Hamsteri ja marsu on sama asia saatana.
- jkgkl
ei muutrn ole!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667