Hei!
Haluaisin tietää onko jollakin muulla kokemuksia vastaavista oireista, lähtökohtaisesti kerron että tupakoin.
1,5kk sitten minulla oli kuumetta ja tod.näk keuhkoputken tulehdus, kuume kesti korkeintaan 2 päivää. Sen jälkeen olen yskinyt jatkuvasti ja hengittäminen on ollut vaikeampaa. Oletin netistä lukemani perusteella että "jälkitauti" voi kestää viikkoja ja näin ollen en mennyt lääkäriin. Tällä viikolla sinne menin ja sain antibioottia viikoksi ja jotain avaavaa lääkettä, niistä ei tunnu olevan mitään apua.
Pääsääntöisesti oireet ovat seuraavat, päivisin kun olen seisten, ärsytys ei ole niin paha, illalla nukkumaan meno on vaikeaa kun uloshengittäessä keuhkoputket rahisevat ja pakottavat yskimään lähes jokaisella hengenvedolla. Sitten jos saan nukahdettua niin tuntuu herätessä kuin lima olisi tullut paksummaksi eikä näin häiritse ja rahise, mutta kun nousee ja käy vaikka vain vessassa alkaa yskiminen, joka on pahimmillaan ihan yököttelyä.
Onko teillä ollut samanlaisia oireita, minulla on lapsena todettu astma mutten siihen lääkkeitä ole aikuisiällä tarvinnut(oireet vähäisiä). Tupakointi tietysti ei edesauta asiaa, mutta erikoiseksi tämän hetkiset oireiluni tekee se, että edellisessä asunnossa asuin 10 vuotta ja tupakoin sisällä, vuosi sitten muutin uuteen asuntoon enkä ole yhtään tupakkaa sisällä polttanut. Edellisessä asunnossa ei vastaavia oireita ollut, ehkä hetkellisiä muttei pitkäkestoisia.
Osaatteko sanoa onko minulla kuinkakin paha astma ja mitä tällaiseen lääkityksenä käytetään? Kannattaako kokeilla höyryhengitystä? Tässä lähes täysin valvotun yön jälkeen on ollut mielessä lähteä päivystykseen.
Keuhkoputket rahisee, onko samoja oireita?
Astmaakaitää
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657