Uudistuksen jälkeen minulle alkoi tulemaan erääseen sähköpostiini runsain määrin mainoksia, kuten tänäänkin parin päivän jälkeen, kun viimeksi postissani kävin, oli tullut 38 kpl uusia mainosposteja. Kaikkiaan aikavälillä tänään ja 28.4.2014 on tullut mainospostia 274 kpl.
Postin uudistuksen jälkeen nämä mainokset avautuvat itsestään näkyville, eli onko kyse myös jonkinlaisesta pakkomainonnasta...? Pitäisikö asiasta tehdä kuluttaja-asiamiehelle kantelu..
Myykö Suomi24.fi sähköpostiosoitteita?
3
178
Vastaukset
- Kiitos etukäteen!
Kysy sit samall, miks uudistuksen jäleen meil muutamill ei koko, suomi24:n
posti aukee enää ollenkaa. - Palautteet-osioon
Menkää tuonne Suomi 24 palautteet osioon valittamaan sähköpostistanne, ei se mitään auta jos ongelmistanne täällä satakunnan sivustolla purnaatte!
- sisällissota
Täytyy kyllä viirata jos suomi24 postin on ottanut yleensäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850