Löytyykö enää hauskaa seuraa reissuun??
Tuntuu että kaikki ovat nykyään himokuntoilijoita, karppaajia, savuttomia hiilihydraattomia ruokien kanssa nirsottelevia kaloreita laskevia laktoosiintoleransseja sykemittari kaulassa juoksijoita ikuisia ylipainoisia ja mitähän vielä.
Olisi kiva lähteä reissuun jonkun rennon rempsakan omillaan pärjäävän tavallisen mieshenkilön kanssa, savolaisuus olisi iso plussa.
S-postiin varma vastaus, oli se sitten mikä tahansa. (͡๏̯͡๏)
Etsin tupakoivaa ja ryyppäävää rantaremmiin
10
645
Vastaukset
Millonka ja minne suuntaus...
- Aguardiente
Kyllähän tällaiset suunnitelmat aina viehättää. Vaan oletko tosissasi...?
Useissakin maissa on tullut röpöteltyä, joten mikä suunta kiinnostaa?- s-postia1
Yksi reissu tehty akkaporukalla ja uutta matkakuumetta iskee taas. Äkkilähtö jonnekin mikä listalla on ylimmäisenä sillä hetkellä, ihan sama kun vaan tarkenee. Pikkusen tuli liioiteltua tuon ryyppäämisen kehumisen kanssa. Rauhallinen ja hidas loma on parasta lomaa tässä iässä, 58.
- Chillisti
Tottahan toki löytyy. Täällä olisi 39 vuotias tupakoiva rento mies. Olen eronnut vuosia sitten ( ryyppäsin) pitkästä suhteesta itseni ulos ja sen jälkeen tahti on vain kiihtynyt.
Olen tosin työtön ja lievästi ylipainonen 10-20 kiloo mutta elämänilo on ja säilyy.
Rantaremmissä olen enemmän kuin kotonani, ja saan olla sitä loppuvuodesta kenties enemmänkin kun työsuhdeasunto lähtee, töiden päätyttyä. ( en ryypännyt)
Rannat tulevat olemaan siis kotini määrittelemättömän pitkäksi ajaksi tulevaisuudessa. Koska rantapummin elämä on kuitenkin kohtuullisen mukavaa niin ota tästä siipiesi suojaan retku isolla sydämellä.
Lapset hoidetaan mut muuten ollaan chillisti. - Aguardiente
Olen tosiaan syksymmällä lähdössä Portugaliin tai
sinnepäin. Espanjaankin vois poiketa. Espanjassa
ainakin on hyvät viinat ja ystävällinen palvelu
(en siis tarkoita turistipaikkoja), kokemukseni
mukaan. Suunta on siis etelään ja ehkä länteen
(E- Amerikka) oon nuori koijjari 26 vee ja heti kiinnostunu lähtemään remmiin :D
- vm45
Moi
Joko on suunta ja ajankohta jäsentynyt?- vm.-57
Ei mitään hajuakaan vielä. Olishan se mukavaa lähteä loka-marraskuussa jonnekin kun täällä on pimeää ja ankeaa, pari viikkoa olisi ihanneloma jotta ehtisi laiskotella ja ryypiskellä hitaasti ja varmasti. Pistä s-postia niin vois rupatella sen kautta enemmän.
- vielä haaveissa
Olishan se kiva reissuun lähteä rypemään, tai sitten ei.
- vilppu88
lähdetään espanjaan koska tiedän paikan ja olen asunut siellä ja tarkoitus olisi jäädä sinne, ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136