hei,
miten keroa miehelle, että haluaisin alkavan pitää mulle kuria? Ei mitään kovin rankkaa alistamista mutta antaisi piiska ja seisottaisi nurkassa, jos sen hänen mielestään ansaitsisin.
haluaisin kurinpitoa
12
994
Vastaukset
- gtghrthf
Nnin minäkin haluaisin. Olen myös useasti kertonut sen miehelle, mutta hän ei halua ryhtyä sellaiseen :(
Ota asia esille miehes kanssa tai menet sen eteen alasti ja lätkit ihtees perseelle jos se siitä innostuisi.
- mies73
Etsi netistä joku sopiva video ja näytä se miehellesi ja sano että voisit vaikka kokeilla miltä tuollainen tuntuu...
Olen 45v mies etsin alistettavaa naista. hakkinevolli001@mail.com
Voisit ehdotaa leikki mielistä alusi ja vähitellen miehesi huomaa että se on kivaa alista sua.
- piiskuri
Näytät jonkun filmin jossa on lievää kuritusta,ja toteat et tota olis kiva koittaa.katsot miten mies katselee filmiä.
- Mr Birch
Oikea tapa ehdottaa piiskan antamista riippuu osapuolista, suhteen laadusta ja kestostakin. Mieti, Minna26, sitä, miten iso juttu tällaisen ehdottaminen teidän suhteessanne olisi: jos juttu ei kolahda, onko seurauksena hymähtelyä, pikku riita vai se että mies häipyy?
Kysymyksestäsi ei ihan selviä, miten tuon kurinpidon ymmärrät: se kun voi olla joillekin keino saada ryhtiä jollekin elämänalueelle, vaikkapa vauhtia keskeneräiseen opinnäytetyöhön; toisella on halu kokonaisvaltaisempaan alistumiseen ja kolmas hakee piristystä seksielämään. Tuosta syystä tai tavoitteesta riippuu ainakin osittain sekin, miten asia kannattaa ottaa esille. Jos suhde sen sallii, ole niin avoin kuin pystyt. Sekin riippuu kumppanista, riittääkö vihjaus, pitääkö selittää taustoja tai suorastaan vääntää rautalangasta.
Asiaan vaikuttaa sekin, onko jompikumpi teistä kokenut perheväkivaltaa jossain muodossa. Silloin on tärkeä käsitellä sitä, ettei suostumuksellisessa piiskauksessa tai kotikurissa ole kyse väkivallasta vaan luottamuksen osoittamisesta erityisellä läheisyyden tavalla. Väkivaltakokemus ja muut tällaiset taustat liittyvät siihen, koetteko suhteessanne tällaisesta aiheesta puhumisen turvalliseksi, vai mennäänkö siinä syvälle epämukavuusalueelle.
Täällä on ehdotettu piiskavideoiden näyttämistä. Se voi toimia, kunhan edellytykset, luottamuksellinen ilmapiiri ja muuten otollinen tilanne on ensin olemassa. Onnea pyrkimykseesi!- minna26v
kiitos neuvoista. Ei auttanut muu kuin ottaa asia ihan suoraan puheeksi miehen kanssa. Rupesin miettimään noita syitä että miksi sitä kuria haluan ja kyllähän kaikki nuo mainitsemasi kolme vaihtoehtoa osaltaan osui.
nyt on siis keskusteltu ja ensimmäinen piiskauskin saatu eilen. Oli jotenkin emotionaalisesti voimakkaampi kokemus kuin olin odottanut ja erityisen vaikea oli alistua siihen kun oli kiukkuinen.
Olin vähän yllättynyt, kun ainakin musta vaikutti siltä että mies itsekin innostui ajatuksesta kovasti. - Mr Birch
minna26v kirjoitti:
kiitos neuvoista. Ei auttanut muu kuin ottaa asia ihan suoraan puheeksi miehen kanssa. Rupesin miettimään noita syitä että miksi sitä kuria haluan ja kyllähän kaikki nuo mainitsemasi kolme vaihtoehtoa osaltaan osui.
nyt on siis keskusteltu ja ensimmäinen piiskauskin saatu eilen. Oli jotenkin emotionaalisesti voimakkaampi kokemus kuin olin odottanut ja erityisen vaikea oli alistua siihen kun oli kiukkuinen.
Olin vähän yllättynyt, kun ainakin musta vaikutti siltä että mies itsekin innostui ajatuksesta kovasti.Hienoa, että viestisi meni perille ja sait ilmeisesti mitä toivoitkin! Onnea seuraaviinkin kokeiluihin!
- kumiorja014_
Mistä löytäisi naisen parisuhteeseen ?
Vaatimuksina ois että tykkää olla dominoiva ja pitää miestä orjanaan - Alfa!
Hmmm.Parhaan nautinnon miehellesi tuo kun piiskattava on sidottuna pikkarit kintuissa ;) ...Ehdota että session lopuksi mies runkkaisi naamallesi spermat...Uskon hänen suostuvan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916