Kertokaa muut tytöt, onko teillä kokemuksia ilman pikkareita olosta mekko tai hame päällä? Ootteko vilautellu muille vahingossa? Kertokaa kokemuksia? Itselläni oli tänään eka päivä kun olin hame päällä ilman pikkuhousuja matkas, oli hyvin vapauttava kokemus. Huomenna vois mennä kouluunkin suhteellisen lyhyt hame päällä ilman pikkareita.
Hame/mekko päällä ilman pikkareita!!
Pikkarit pois
2
314
Vastaukset
- lettuvilkkuen
Kerran ei ollu ku en löytäny puhtaita. Mentii koulun talent kilpailuun ja aattelin mun kamunkaa ettei se haittaa kun hame on niin pitkä. No esitys meni ihan hyvin mut oli aika noloa kun kaaduin kävellessäni lavalta pois ja hame repesi. Sitten siinä vilauttelin koko koululle...
- knickers
Mä otin toissa kesänä emännältä pikkarit pois mekon alta ja eipä se estelly,hyvin tuntu onnistuvan kaikki oleilu ilman niitäkin,lämpimässä ilassa onnistuu kylmässä ei eikä sillo jos menkat on tulossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696