vessapanot

vessapanija

Oli ilta ja minä ja kaverini oltiin menossa Baariin. Astuin sisälle ja discovalot häikäisivät silmiäni. Tunsin kosketuksen selässäni. Käännyin ja näin miten d-kuppinen tyttö käveli flirttailevasti takanani ja iski silmää. Otin häntä kiinni ja tarjosin drinkkiä. Kovan alkoholin juomisen jälkeen olimme kummatkin humalassa ja lääpimme toisiamme. Menimme kummatkin tupakille ja tunsin miten hän puristi kaluani kun menimme ulos. Työnsin käteni hänen minihameensa alle ja tunsin kostean pillun. Pian tyttö, joka osoittautui Miraksi, veti minut kohti seinää ja alkoi nuolla minua kiihkeästi. Ehdotin, että menisimme vessaan ja kiiruhdimme miesten vessaan.

Heti koppiin päästyämme Mira otti kaikki vaatteensa pois ja niin tein minäkin. Pian olimme täysissä touhuissa ja nuolin Miran pillua kiihkeästi ja välillä suuteli hänen napaansa. Mira istahti vessanpöntölle ja tulin hänen päälleen. Iso kaluni työntyi hänen sisäänsä ja hän voihki kiihkeästi. Nopeutin tahtiani ja pian sperma oli täyttänyt vessan. Istahdin nopeasti pöntölle ja Mira alkoi antamaan suuseksiä minulle. Sitten kun olimme suorittaneet tarpeet, puimme vaatteet ja lähdimme pois vessasta... PITEMPIÄ TARINOITA: http://seksitarinat.adults.fi/

0

1951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        98
        3413
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        3107
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        434
        2614
      4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        80
        2403
      5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2343
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        96
        2076
      7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        40
        2056
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        21
        1679
      9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1676
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        40
        1634
      Aihe