Alko oli aikoinaan maamme rahasampo ja oikeilla toimenpiteillä olisi sitä vieläkin.. Valtion yhtiöt yksityistettiin, nyt myydään loputkin ja rahat lahjoitetaan kai jonnekin. Paljonko tulee taas työttömiä tästäkin kaupasta. Eikö poliitikkoja saada vastuuseen?
Päivitetty 20.5.2014 14:04, julkaistu 20.5.2014 14:00.
Valtio valmis luopumaan omistuksestaan Altiassa
Valtio on valmis luopumaan omistuksestaan alkoholiyhtiö Altiassa. Hallitus sopi asiasta lisäbudjettineuvottelussaan.
Hallitus katsoo, että yhtiöllä ei ole enää strategista merkitystä valtiolle. Yhtiön mahdollisista omistusjärjestelyistä hallitus päättää erikseen.
Hallituksen tiedotteen mukaan eri vaihtoehtoja arvioitaessa painotetaan kotimaista työllisyyttä ja Altian suomalaisen tuotannon turvaamista. Henkilöstön työllisyysasemaan ja hyvään henkilöstöpolitiikkaan kiinnitetään erityistä huomiota.
Minne lahjoitetaan Altiasta saadut rahat
4
120
Vastaukset
- virolaistako?
EU:hun tietenkin.
Jos valtion osuus myydään ulkolaiselle, pian koko Altia loppuu. Vaikuttaa yllättävän monien jokapäiväiseen toimeentuloon valtion päätökset. Ei pelkästään työntekijöihin vaan myös viljanviljelijöihin, sikatalouteen joka käyttää sivutuotetta rehuna, kuljetusfirmoihin ja jopa niihin, jotka ottavat Altialta raaka-aineen esim. jatkojalostettuihin alkoholituotteisiinsa. - Elämä on lyhyt
Ryypätään myynnistä saadut rahat. Haetaan kunnon lasti viruvalkeaa Tallinnasta!
- K.Aaro
Lahjoitukset on jo päätetty:
Puolet menee Kataiselle ja toinen puoli Nalle Wahlströmille.
Tai ainakin minä niin luulen... Ja koska minä niin luulen, se on totta!- Luulajaan?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Björn_Wahlström
Hänellekö? Tosin valtio haluaa luovuttaa kaikki naapurimaille. Siksi Wahlrooskin lähti EU-Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850