Oheisessa videossa on lainattu mm. David Herzogin, Joshua Millsin, Kenneth Copelandin kertomuksia. Ne on editoitu John MacArthurin ja David Wilkersonin opetuksen joukkoon.
Kannattaa tutustua.
https://www.youtube.com/watch?v=u4GXWZuPGHw
Menestyksen lupaajat
2
117
Vastaukset
- l8gj
Pyhän Hengen läsnäolo on yksinäiselle suuri lohdutus.En viihdy ihmisten seurassa tietyistä syistä, joita he eivät osaa peitellä kuin lyhyen aikaa. Jumalattomia syitä on useita. Mainittkoon että konservatiivien kanssa viihdyn parhaiten ja yksi esimerkki miksi kartan ihmisseuraa.
Lähimmäisen kunnioittamattomuus. Ihmiseltä vaaditaan rahaa, jotta ihminen voisi kunnioittaa ihmistä.Joillakin itsekunnioitus on sidottu rahaan. Suomessa tilastojen mukaan rikkain osa miehistä on naimisissa köyhin osa naimatonta. Tämön nöemme tilastosta. Tietenkin on poikkeuksia. Toisen ihmisen kunnioittamattomuus on mm. sitä että Minna on ystävällinen kiva Rikas-Mikalle, mutta töykeä ja piikittelevä Köyhä-Eerolle.
Jos Konservatiivi-Pekka on ystävällinen ja rohkaiseva Rikas-Mikalla ja Köyhä-Eerolla samalla mitalla ystävällisyyttä ja rohkaisua desilitran jakava niin silloin minulle tarjotan mahdollisuus viihtyä tuon Konservatiivi-Pekan kanssa. Me olemme Kristuksen ruumiin jäseniä. Kun kutisevaa kättä kutitetaan koko ruumiin kaikki jäsenet iloitsevat käden pääsevän eroon piinallisesta kutinasta. - mahtava sanoma
Videossa on todellinen sanoma ja jokaisen pitäisi se katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329