Kun juurihoito alkaa, niin millainen suu on ekan käyntikerran jälkeen? Aattelin vaan kun oon lähössä kylään tutulle, ja mietin et pystynkö puhumaan, oleman normaalisti, jos tajusitte. :D (Onko suu turvoksissa pahasti.. jne?)
Ja sitten vielä, miten nopeasti saa ajan toiseen hammaslääkäri juurihoito hoitoon?
Juurihoidosta vähäsen
2
63
Vastaukset
Ei siitä kyllä aiheudu turvotusta. Puhumista saattaa vaikeuttaa puudutusaineen vaikutus, joka lakkaa muutamassa tunnissa.
Ensimmäisen juurihoitokerran jälkeen saatta tulla kipua, johtuen hampaan hermon kuolemisesta.
Tuosta kivun määrästä olen lukenut monenlaisia kommentteja, mutta itselläni ne eivät kovin kovia olleet ensimmäisen juurihoitokerran jälkeen.- kysy mitä vain
Hammaspoistot turvottaa ja tullee pahat mustelmat, siitä saa sairaslomaa toisin kuin juurihoidosta saa vain laskun.
Privahamppikselta aika nopeesti, siksi kallista. Kaupunginliäkäriltä saa pikapäivystyshoitoja huokeemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316