koiran? En vain enää jaksa huolehtia koirastani. Eikä uutta kotia tunnu löytyvän.
Suostuuko eläinlääkäri
11
134
Vastaukset
- ..........688
Tosi surullista. Kai ne lopettaa, itse kun varasin aikaa lopetettavalle sairaalle koiralleni, ei kyllä syytä kysytty missään vaiheessa.
- Saanko kysyä kuitenk
Miksi ei löydy kotia? Onko ongelmakoira?
Oletko laittanut apulaan myyntiin? Luulisi terveen koiran kiinnostavan? tai kysy apua kodinvaihtajat.com
- ei lapsestakaan noin
Ethän vain ota enää uutta koiraa?
- l-lll
Tällaiset pistää kyllä vihaksi. Miksi alunperinkään olet ottanut koiran, jos et siitä voi huolehtia oman laiskuutesi puolesta?
Et varmaan tee samanlaisessa tilanteessa lapselle noin - Miksi siis koiralle, joka on (ainakin pitäisi olla) perheenjäsen?
Hyvä ihminen, toivottavasti elämäsi tulee olemaan yhtä helvettiä.
Ehkä eläinlääkäri voiskin antaa sulle sen piikin instead? - Miksi Trollaat?
Hirvee määrä provoja täällä Suomi24 siis tämänkin keskustelun aloittaja mittään muuta tehnyt kun trollasi.
Onkohan täällä asiallisia viestejä...- Provojasielläprovojatääl
Ei kyllä nyt oot väärässä... Täällä ei oo kun 3 provoa, snakun isäntä, isoisoäiti ja dog hater. Tosin kaikki voi hyvin olla sama heppu joten sitten on vaan 1 provo. Joka tapauksessa nää 3 tyyppiä kirjottelee eri nimillä hämätäkseen, joskus myös varastaa toisten nikkejä, todettu juttu. Sitten ne vastaa itselleen ja käy keskustelua itsensä kanssa. Mölyapinat :))
- vilin muisto
elämässä voi tulla tilanne, jossa ei pysty huolehtimaan koirasta. Lopetus on koiralle yksi vaihtoehto, aivan kuten lapset voidaan tuupata sossun huoltoon, jos ei vaan yksinkertaisesti jaksa, tai pysty. Miten esin jalkansa katkaissut vois ulkoitulttaa koiraa ( naapurin leski ollut kohta kaks vuotta vuoroi sairaalassa, vuorin kotona, eikä kinttu parane. Tai paranutmaton sairaus joka vie hengen muutamassa kuukaudessa, vakava masennut niin ettei itsestäkään jaksa huolhetia, asunto-olon muutos, ei kaikki koirat sopeudu kerrostalon vangiksi jos ovat pihavahdeiksi tottuneet!
Joten eipä inhimillistetä koiraa liikaa.
Lopetus on hyvä vaihtoehto, sillä kuolleet eivät kärsi!- Pro koirat
Lopetus ei ole huonoin vaihtoehto, mutta on se viimeinen.
- ninni783
Kyllä suostuu hienotunteisesti ja kyselemättä. Jos lääkäri tai tod.näk. hoitaja alkaa sinua syyllistämään mene toiseen paikkaan. ei ole koskan sattunut minulle. Olen lopettanut kolem koiraa koska liian vahvapurentaisia eikä hyvää harrastuskoira.
- Viktoria265
Onko koira jo lopetettu? Minkä ikäinen koira on kyseessä? Kerro luonteesta. Ota minuun yhteyttä, voin ottaa koiran itselleni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450