Saako siihen nopeusmittariin km/h vai onko pakko töllöttää sitä mph mittarii? En löytänyt asetuksista mutta kysyn nyt varmuudeks täältä.
Burnout 3
5
347
Vastaukset
- Peluri
Mittari on jenkkiasteikon mukainen eli mailimittari. Ei tuollaisissa autoissa joita peli mukailee edes tunneta kilometrimittareita. Noh, peliinhän ne tietenkin olisi voitu tehdä mutta kyllä ihan tavallisen kaavan mukaan menee.
No kiitos kumminkin. Ku oon kattonu et nyt varmaa menee ainaki 200km/h ja mittaris on 150 tai jotain niin sit hokaan et se oli se mailiräpätys.
- Mazael
Mielestäni sillä ei ole mitään väliä että nopeus näkyy vain maileina, ei sitä nopeusmittaria nyt niin kauhean usein tule katsottua. Silloin tulee katsottua kun haluaa tietää että meneekö täysillä ja kannattaako käyttää turboa. No siis tottakai kannattaa ajaa melkein kokoajan turbo pohjassa, paitsi jos haluaa vähän varmistella ettei mokaa ja menetä johtoasemaa.
- Daxter
Onko sil nyt nii väliä vaikka mittaria ei näykkään! voithan itse arvioida kuinka kovasti ajat!!!!!!!!
- zaphod
Saat km/h-mittarin kun vaihdat kielen vaikkapa ruotsiksi siitä alkuvalikosta..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339