Minulla on Volvo Penta AQAD 41 200hv moottori. Ongelma on kun lähden kiihdyttämäään niin ottaa kieroksia , mutta kun nopeus nousee n.24 solmuun niin alkaa hiipumaan koneen käynti ja nopeus laskee . Ei pidä kieroksia yllä . puhdistin tankin sekä vaihdoin suodattimet . Tuntuu kuin ei saisi polttoainetta . Kysymys missä vika.? Saako ilmaa .?
Siirto pumppu vika ? Siirtopumppua ei saa auki , ei avattava malli. Olisiko Turbo vika ei minusta ainakaan siltä tunnu. Olisi mielestäni polttoaine puolelle. Jos laittaisin sähköpumpun syöttämään polttoainetta ei ainakaan mielestäni sittten ilma ongelmaa pitäisi olla.?? Onko tälläistä esintynyt muillakin , haluaisin vastauksia ja neuvoja.
Volvo Penta AQAD 41 käyntiongelma
Tapsa H
3
390
Vastaukset
- Ihmettelen vaan
Onko tämä Volvo Penta soutuveneessä vai kanootissa?
- Sepyöriisittenkin
En tiedä mitä tuo edellinen kanoottinpurija pohti. Olet varmaankin oikealla jäljellä.
2 vastaavaa ongelmaa on näkynyt. yhden aiheutti vioittunut siirtopumpun jousi => kovemmilla kierroksilla pumppaus hyytyi. Toinen oli ruiskutuspumpussa oleva korroosiovika.- KummassaPentaOn
Tämä kun on Soutuveneet ja kanootit foorumi niin onhan sen Volvo Pentan oltava jommassa kummassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820