Tulin katsoneeksi dokumentin Mielen salattu voima
http://areena.yle.fi/tv/1202402
jossa käsiteltiin mm. näkyjä ja kuolinrajakokemuksia.
Petyin.
Mieleen tulee esimerkiksi kysymys: kuinka moni amerikkalainen huudahti World Trade Centerin terrori-iskujen jälkeen "oh my God! I saw it in a dream!"
Mutta jos uni nähtiinkin 5 tai 10 tai 20 vuotta sitten ja sen aiheutti eilisen illan lento-onnettomuusuutinen, sillä tuskin on mitään arvoa.
Ennustukset olisi erittäin helppo todistaa - jätän lukijoiden arvattavaksi miten, mutta muistutan vinkiksi että Nostradamuksen ja Raamatun ennustukset huomataan aina vasta jälkeenpäin.
Kuolemanrajakokemuksista puhuttaessa ärsytti kaksi paljon puhuvaa sanaa: neljännes länsieurooppalaisista.
Entä uiguurit, maorit, inkat, tsuktsit? Ohjelmassa ei pohdittu sanallakaan ovatko rajakokemukset kulttuuri- ja uskontosidonnaisia!
Kommentoikaa.
Näyistä ja rajakokemuksista
4
73
Vastaukset
- Kalju Pitkätukka
Kriittisyyden puutteesta tuota sarjaa voi kyllä moittia.
Katsoin taannoin, uusintanahan tuo tulee. - adf
Ihmiset pystyvät näkemään kaikenlaista ja maagisella ajattelulla pystyvät yhdistelemään näitä mielestään todisteiksi jostain. Ihmiset pystyvät myös jälkeenpäin muokkaamaan muistojaan vastaamaan jotain profetiaa.
Kuolemanrajakokemuksista en ole muodostanut mielipidettä, minua kuitenkin huvittaa se että monet kristityt pitävät niitä saatanallisina. Tietysti, eihän niistä kerrota raamatussa. Lasaruskaan ei kokenut mitään kuolleena.
Jonkunlainen new age tai toiveilla kalastelun tuntu siinä touhussa kyllä on.Kyllä ne hörhö-uskovat aika sujuvasti yhdistää kuolemanrajakokemukset, taivaassa tai helvetissä piipahtamiset etc.
Ei niin paksua roskaa, etteikö osa uskoisi.
ps sitä samaa "new age" touhua nuo uskis-hörhöt ovat harrastaneet jo sukupolvien ajan
- söin hänet
Katsoin äsken ja juttu näytti hyvin pinnalliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351