Heippa! Omistan Harmaan 1v. kääpiölupan. Kani ei hirveästi tykkää sylissäpitelystä(Raapii, rimpuilee ja potkii). Olen miettinyt että onko minkäänlaista keinoa saada kani rauhoittumaan. Aina kun päästän sen vapaaksi huoneeseen, se puree kaikki johdot ja rikkoo tavaroita, Mutta usein vetäytyy nurkkaan ja ei anna koskea. Se on alkanut jo käydä pattiin ja ajattelin pyytää joltain apua kanin kurinpitämiseen. Olen kiitollinen palautteesta:)!
kanista sosiaalisempi ja kiltimpi?
1
62
Vastaukset
- Royal Blue
Kannattaa laittaa aitaus sille huoneeseen, kun pääsäs menemään vapaammin, eikä päästää kuljeskelemaan huoneessa missä on vaarallisia asioita. Nyt kun on kesä niin voisit oikeaastaan viedä sitä pihalle valjaissa, eikä sisällä.
Kun otat minkä tahansa eläimen syliin, niin muista se että sillä on täysi oikeus käyttäytyäkkin noin, koska olet ottanut sen pois siitä sen luonnollisesta asennosta ja tasolta pois. Ei mikään lemmikkieläin ole kumminkaan suunniteltu olemaan ihmisen sylissä. Ainut millä voit yrittää saada sen rentoutumaan sylissä on, että menet kyykkyasentoon sen viereen maahan ja tarjoat siinä vaikka voikukanlehtiä tai muuta tuoretta ruokaa. sitten houkuttelet sitä vähitellen syliisi. Voit toki vähän ajan päästä nostaa sen viereltäsi syliisi, ja anna sen vain olla siinä, silitä ja anna samalla herkkuja, ei kannata todellakaan pitää siitä kiinni, koska se aiheuttaa monilla jyrsijöillä pako-reaktion.
Jyrsiät ovat sellaisia, että me ihmiset ollaan yksistään vastuussa siitä mitä ne pääsevät tekemään ja miten ne viihtyvät, ihan mikä tahansa opetus ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738