Mielestäni kaikkiin keskusteluihin osallistumisen edellytys pitäisi olla rekisteröityminen. Se helpottaisi häiritsevien ja epäasiallisten kommenttien hallintaa. Tällä hetkellä voidaan estää joltakin koneelta käyttö, mutta jos häirikkö on käyttänyt kirjaston konetta, niin samalta koneelta ei voi enää kukaan muu keskustella suomi24:ssä.
Siinä mielessä olen huono puhuja, että olen itse unohtanut tunnukseni. Joka tapauksessa kannatan rekisteröitymispakkoa omilla virallisilla yhteistiedoilla. Ja jos mokaa heti ensimmäisissä kirjoituksissaan, niin tunnukset sulkuun. Ainakin ennen oli mahdollista, että vaikka oli kirjautunut sisälle, sai käyttää muuta nimimerkkiä. Tämä sallittakoon arkaluonteisissa aihepiireissä.
Kaikkiin keskusteluihin rekisteröitymispakko!
Rajat keskusteluun
3
109
Vastaukset
- Todettu on
Mitä se ongelmaan auttaa. Monella palstalla rekisteröityneet ovat pahimpia sääntöjen rikkojia ja niitä röyhkeimpiä. Edes banni ei niihin auta, koska heillä on kiertotiet jo valmiina.
- todistettu on.
Täällä palstoilla on vaan yksi rekisteröitynyt käyttäjä miljoonan nikkinsä kanssa= LUOTSI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927