Miksi treffien flirttikuvat ovat nyt muuttuneet maksullisiksi "lahjoiksi"? Mitä hyötyä enää on ostaa Plus-pakettia?
Treffien flirtit nyt maksullisia. Miksi?
7
115
Vastaukset
- tanssilavoilla saa
pitää rahastaa. sanomilla menossa yt. niin pitää saada pomojen bonus kassaan jostain lisää kopeekkoja
- euroeuroeuro
juu, täällä toinen ymmällään en ymmärrä tuota rahastusta.
- 8+12
Ja hinnatkin näyttävän olevan ihan "kohdallaan" ja mikä hienointa tämän uudistuksen jälkeen sivujen klikkaus aiheuttaa taas jo pikkujumitustakin ja eiköhän vielä uudistukset tuo kunnon juminkin taas....
Kuu 9.99 €
Kukkia 4.99 €
Drinkki 3.99 €
Kuppi 2.99 €
Nalle 2.99 €
Jäätelö 1.99 €
Suklaa 1.99 €
Silitys 0.89 €
Silitys 0.89 €
Slurps 0.89 €
Suukko 0.89 €- baarista saa
onkos toi slurps kohdistettavissa joteskin suihinottoon.
- ...............
baarista saa kirjoitti:
onkos toi slurps kohdistettavissa joteskin suihinottoon.
On varmasti, koska näyttää olevan lahjoissa myös seksileluja.
- lämminkäsinääs
No nyt nähdään vuosikausien jälkeen, jos lahjoja tulee, tykkääkö joku oikeasti ja se varmentaa henkilöä lisää ..
Jos joku antaa pari viikkoa tuota aikaa lisää, voisi sanoa, että panee nollia lisää ja pilkkua siirtää. .. niin eikös siinä lahjaksi itse joudu jo toiselle?
Siinä se kaivattu konsepti lopulta olisi. Odottelen siis. - Siksi!
Kattos ku ylläpidon palkat hyvin hoidetuista töistä pitää saada maksetuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804