Olen nelikymppinen mies ja haluaisin vihdosta viimein päästä kokeilemaan 69:ä mutta kun vaimo ei tykkää suuseksistä lainkaan! Ei saada itse eikä antaa mulle!
Minä nauttisin valtavasti, jos löytyisi salarakkaaksi aikuinen nainen, jonka kanssa nauttia suuseksin ihanuudesta molemmin puolin... Ja haluaisin päästä kokemaan miltä tuntuu nuolla naista samalla kun hän ottaisi minulta suihin...
Olisiko Tampereen seudulla ketään tällaiseen halukasta naista..?!
Olen suomalainen, terve ja hyväkäytöksinen mies.
Tampereelta naista 69:iin..?!
Halu69
6
486
Vastaukset
- ilove69forever<33
Kuinka vanha olet ? Tulen mielelläni ottamaan sinulta suihin :) olen 24-vuotias isorintainen blondi.
- Halu69
39v. jo vielä kiinnostaa..?
Ja nuolen kyllä sinut kanssa jos haluat, vaikka useamman kerran... - Halu69
Voit kirjoittaa suoraan: man6975@luukku.com...
- nuoleskelijä69
Vaikutat tosi ihanalta:) haluisikko olla 69 asennossa päällä vai alla:) itelle riiträä se et pääsen nuoleen sulle niin monta orgasmia ku vaan haluisitkaan:) rakastan 69 asentoa ja naisen maistelua :)
- Anonyymi
Kiinnostusta edelleenkin?
- ei jatkoon
Siis mit vit?! Olet ottanut muijan, joka ei tykkää suuseksistä? Välittömästi vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615