pitäiskö kiertää kaukaa
Onko terhi ongelma vai mahdollisuus ?
6
212
Vastaukset
Jos uretaanitäytteisiä ämpärimuoviveneitä tarkoitat, niin kannattaa vältellä. Toki jos sopii käyttötarkoitukseen ja ilmaiseksi saa niin voihan sitä käyttää niin kauan kun toimii. Kertakäyttötavaraa ovat. Lasikuituveneen runkoa voi korjata, ABS -muovia ei.
- Ei siltikään
"Kertakäyttötavaraa ovat" Olet kyllä väärässä! Vanhasta ABS veneestä voi käyttää uuden ABS veneen rakentamiseen kaiken ABS materiaalin (jos haluaa)!
Se että materiaalin joutuisi TERHI veneen kohdalla kierrättämään muutaman vuodenvälein on kyllä kestämätöntä.
- kieltolistalle
Uretaanitäytteinen kaksirunkovene joka on tehty abs muovista ja jota siten ei koskaan saa kolhujen jälkeen vahvaksi ja siistiksi, ja jonka näennäispaikkauksiinkin on ostettava valmistajan omia erikoishintaisia kosmeettisia tököttejä, vene joka pienenkin kolhun saatuaan imee kaiken meri-järvi-kondenssi- ja sadeveden uretaaniin, pitää veden ja muuttuu matoja houkuttelevaksi bakteeripesäksi kesällä ja talvella turpoaa, pullistaen molempia runkoja ja jos mahdollista, halkaisee, vene jolla on yli 100 euron arvo vain ensimmäiset 1 tai 2 kesää kunnes ensimmäinen kolhu mökinrannassa tulee----emmä tiedä, mitä mieltä itse olet ?
Minun näkemykseni mukaan koko kaksirunko-uretaanitäytteinen venetyyppi tulisi kieltää lailla - Riippuu
Riippuu pärstästä ja perästä. Tunnen yhden hyvinkin p a n t a v a n.
- venelijä
Ei noita terhejä kannata hankkia. Konsepti ei ole hyvä.
Samalla rahalla saa lasikuituveneneen joka on huomattavasti parempi ja pitkäikäisempi. Lasikuituvene on jopa alumiinivenettä parempi, vaikka moni kuvittelee busterinsa/silverinsä erinomaisuudesta.- iso d
kyllä terhi menee jos sen saa puoli-ilmaiseksi. itsellä 415r vetouistelukäytössä.
hyvää venettä siitä ei saa taikomallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421