Etteks te siellä Suomi24.ssä saa tätä postia toimimaan?? Jos olen merkannut postin lukemattomaksi, niin seuraavan kerran postissa käydessä se muuttaa tämänkin tiedon taas harmaaksi, eli luetuksi. Sitten ihmeellisiä täppejä ilmestyy postien eteen ja avaa, sulkee ja poistaa niitä, vaikka itse en ole niitä edes valinnut mukaan.
Vanaha oli hyvä, tämä uusi on täysin ala-arvoinen!!
Siis kerran vielä!
6
161
Vastaukset
- Risse
Ei ne meitä kuuntele. Onhan se nyt nähty, kun uudesta postista valitettiin todella paljon, mutta ei.
- villanelli1
Aivan mahdoton tämä uusi postiversio! Avautuminen kestää ikuisuuden ja senkään jälkeen ruudulla ei ole muita kuin saapuneen postin laatikko. Vastausviestiä ei saa lähetetyksi eikä poistaminen toimi ollenkaan.
Voi Luoja kun olisi helpompaa uuden postiosoitteen ilmoittaminen kaikkille niille, joille se tarvitsee ilmoittaa, niin häipyisin näiltä sivuilta iäksi. Eikö tosiaan uutta versiota ole mahdollista saada toimimaan tai eikö ole mahdollista palata vanhaan niin kauan, että uusi versio on toimintakykyinen. Nyt menee hermot ja ennen kaikkea palaa aikaa ja rahaakin tämän keskeneräisen kanssa seikkaillessa.- Komppaan
Mistä tämmöisiä virityksiä tulee?
- Nokia Lumia 820
Sähköpostiin pääseminen puhelimella jäi haaveeksi sähköpostin uudistamisen jälkeen, ei toimi, niin ei toimi. Onko tähän tulossa muutosta lähiaikoina? Sähköpostin vaihtaminen on melko työläs projekti, kun sitä on kymmenen vuoden aikana tullut jaettua suuntaan jos toiseen, joten mielellään pitäisin tämän sähköpostin.
- aunetar
Miten saan lukuikkunan oletuksena piiloon? Eli haluan klikata auki vain tietyt viestit listasta. Tuohan avaa kyselemättä viimeisimmän viestin - ihan sairaan "tietoturvallista"..
- Suumi
Kaikkien aikojen huonoin sähköposti sovellus mitä on tullut vastaan, uudistuksen jälkeen aukeaa kun sattuu bitit kohdalleen vai liekkö auringon pilkut vaikuttaa toimintaan. Ottakaa nyt lusikka kauniisti käteen ylläpidossa ja palauttakaa vanha posti sovellus, tämä uusi on aivan susi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927