Haluaisin tietää onko perjantai paras panopäivä?
Minä päivänä paras flaksi?
5
495
Vastaukset
- Äijä68
Kesällä isommassa kaupungissa (Helsinki, Tampere ja Turku) maanantai tai tiistai ilta on varmin tapa saada yhdenyön seksiä. Eli siistit vaatteet päälle ja pilkettä silmäkulmaan ja yksin liikkeelle. Tarjontaa on ja kilpailu pienempää, kuin varsinaisina pile päivinä :)
En oo huomannut, et jollain päivällä olis eroo saamisen kanssa. Mä saan aina kun mä satun haluamaan. ;)
- kyjthbrgvefc
Jaa,a. Omal kohdal on tainnut lauantai olla
- EgERH
Kyllä se nyt vähän silleen taitaa olla että jos jotain tasoa haluaa niin sitten se on lauantai.
Ei kovin moni normaali työssäkäyvä aikuinen juuri käy muina päivinä ulkona. Toki pikkujouluaikaan perjantai etenkin jos varattu keravalainen on se sun juttusi. - Jaska429
Viikollakin irtoaa. Viimeksi pari viikkoa sitten Turussa hotellin aulassa keskustelin mukavia varatun reilun 3-kymppisen naisen kanssa, oli työmatkalla. Eipä aikaakaan kun sain hotellihuoneessa maistaa pimperoa ja tuntea ihanan puristuksen kun takaapäin painoin menemään. Ihanan tuntuinen ja oikein mukavan näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605