Olen miettinyt tykkäävätkö miehet enemmän kännisistä vai selvistä tytöistä, miten on?
Kännissä vai selvänä?
7
490
Vastaukset
- mies.
Tykkään selvistä naisista. Känniset naiset on mustasukkaisia.
- Jagdpanther
Ihan sama jos ei liian kännissä ole. Nousukännissä olevat muikkelit on ihanan kiimaisia ;)
- Mielessä mikä?
Missä mielessä?
- 2+2
Kännissä vähemmän "suorituspaineita" ja ei kai tällästä "tavismiestä" kukaan selvinpäin baarista mukaan huolis kun komeempiakin jyystärikarjuja talo täynnä.
Sit jos aletaan miettiä muutakin kun panoa, niin sit ois varmaan kiva tutustua vähän selvempään naiseen, mutta ollaan kuitenkin yhden yön jutut osastolla.. - bhgrvfecdsa
Jos puhe on yhden illan jutuista, niin känninen on parempi, mut ei liian känninen
- Matka varattu mutta
Tyhmää jotenkin kysyä mutta... tarviin vinkkejä miten iskeä mies tuolla kesäisellä laivareissulla jolle ollaan menossa? Oon ihan ookoo näkönen ,pulska nainen ja sinkkuna kaipaisin niin kunnon.... no yhden yön huumaa ;)
- dmdmdmdm
Kovin humalassa ei saa olla, sopivassa hiprakassa kyllä. Varsinkin ujompien neitojen kohdalla alkoholi rentouttaa ja seksistä nauttii enemmän niin mies kuin nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657