Olen tehnyt maistraatin väestötietojärjestelmään ilmoituksen jossa kiellän mainokset ja osoitetietojeni luovutuksen ilman lupaani. Olen saanut sieltä vastauksen luvutuskiellon kirjaukseta. Miksi ihmeessä suomi24 edelleen luovuttaa tietojani kaikenmaailma roskapostifirmoille ja vippien tarjoajille??
Roskapostia vain tulee...
7
123
Vastaukset
Suomi24 posti on uudistuksen jälkeen ihan sökö ROSKAPOSTI.
maksoin jopa muutaman egen että ROSKAPOSTI vähenisi, ei apua
PASKAA TULEE EDELLEEN TUUTIN TÄYDELTÄ !
PASKALÄHTEEN TORJUNTAKAAN EI OLE ENÄÄN UUDESSA POSTISSA MAHDOLLISTA !!!!!!!!!!!! NO NIIN ENSIN MENI TREFFIPALSTA IHAN PASKAKS JA NYT POSTI !!!
Vaihtakaa postintoimittajanne johonkin muuhun, Elisaan ja luukkuun ainakin ensitöikseni vaihdan. HYVÄSTI SUOMI24 PASKA !Uusi postiohjelma mukamas helppokäyttöinen ja roskapostivapaa!? Kattia kanssa, nytkin poistin 66 roskapostia, vanhahan oli selkeä, toimi hyvin ja roskapostimääräkin oli vain kymmenes osa nykyisestä. Mielelläni maksaisin jos saisin vanhan ohjelman takaisin. Nyt jos maksan niin vähentääkö se roskapostimäärää ja selkeyttää ohjelmaa, ei varmaankaan...
- Ylläolevan
allekirjoitan.
Miten poisto onnistui?
Minulla ne aukeaa,toinen toisen perään automaattisesti.
Eli kun yritän poistaa,ne ikäänkuin on avattava.
Tai en vaan osaa.
Postissa ei mitään vikaa!!!:)
- NEUVOKAA POISTO!!
SAMA KYSYMYS minulla, kuin edellä:
" Miten poisto onnistui?
Minulla ne aukeaa, toinen toisen perään automaattisesti.
Eli kun yritän poistaa, ne ikäänkuin on avattava. "
Lisään: ne ON avattava, ei voi muutoin poistaa!
Älytöntä!!! - vihainen1
Sähköposti on onnettoman hidas entiseen verrattuna, sekä roskapostia riittää................
- solemikhä
Todella surkea on uusi sähköposti,ei voi muuta sanoo
- häme
"mailin uudistus" , onneton lopputulos. !
Hidas, kuin hämäläinen. Ja Roskapostia tulee,. Lieneekö se 24. uudistuksen tarkoituskin ? Edellisessä versiossa torjunta onnistui jotenkin.
- Ottakaa vanha takasin käyttöön. Onnettoman Syvältä tämä on.
Ps: ei tarvi avata, ruksaa vaan saapuneita listalta.
- Tällähän 24 kirjaa paljon käyttöä sivulleen, kun porukka tuhoaa saapunutta Skeidaa.
- Onneksi tätä ei ole pakko käyttää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927