Puoli vuotiaan poikakissamme vatsa on ihmeen turvonnut! Muutoin hoikka, mutta vatsasta pöyristynyt selvästi parin-kolmen viikon aikana. Syö, juo ja käy vessassa normaalisti. Muutenkin kovin rauhallinen ollut, viihtyy sylissä.
Ruokavalio ei ole muuttunut ja kissa on leikattu.
Apuja? Mielipiteitä?
Kissan turvonnut vatsa
5
242
Vastaukset
- voi sentään
Onko koska madotettu?
Jos vaan lihonnut, tarkasta ruuan määrä. - Kissakaveri
On madotettu, sen puolesta pitäisi kaikki olla kunnossa. Ruoka punnitaan päivittäin suositusten mukaan eikä koskaan syö edes täyttä annosta.
Muita ideoita? Niitä toivotaan! Käynti eläinlääkärillä?
- Kissakaveri
Käyty juuri kuukausi sitten tehosterokotuksessa ja silloin tsekattiin myös että kaikki kunnossa. Ei viitsittäisi heti mennä, mutta voi olla että kohta tarpeen. Sinne soitinkin jo, kehottivat seurailemaan.
Vaan nytpä ei tule kakka. 2-3 päivää ollut kakkaamatta, annoin nyt pienet annoksen parafiiniöljyä ja levolaccia. Toivottavasti lähtee kisun vointi paremmaksi niillä... Ummetusta epäilen, mutta saapa nähdä, ainakaan vielä mitään ei ole tapahtunut...- harmillista
Voi, ettei vain olis nyt syöny mitään sopimatonta, siis vierasesinettä?
Kannattaa viedä eläinlääkäriin, jos ei noilla konsteilla vatsa ala toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614