Kaipaisin pikaisesti vinkkejä mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä. Tein raita/värinpoistoaineella (nutrisse truly blonde highlights s1) vaalennusta. Raitaa laitoin reilulla kädellä ja nyt tukkani on keltainen! Sellainen kuvottavan lähmäisen näköinen. Juuri näyttää siltä kuin tuossa purkin kyljessäkin. Yleensä sävyt ei vastaa sitä kylkikuvaa, mutta tämä ikävä kyllä on prikulleen sama.
Ennen tätä värjäystä olin tehnyt n. 4 kk ajanjaksolla kaksi raitavaalennusta, samanmerkkisellä mutta eri purkilla. Minulla oli oikein kivat kuparin/oranssihtavat hiukset, jotka oli vielä siististi hieman ombretyyliin. Tykkäsin niistä kovasti, mutta koska alkuperäinen tarkitukseni oli vaalentaa tukka kesäksi, niin jatkoin sitten tätä missiota.
Tuntuu, että tämä on tavallaan liian vaalea, mutta aivan kuvottavan sävyinen. Moninpaikoin on vielä oranssihtavia raitojakin seassa. Mielessäni siinsi kuva tummemmasta pohjasta ja KIRKKAISTA, selkeistä, hyvin vaaleista raidoista ombre/balayage.
Edelleen toivon, että tämän pystyisi muuttamaan jollain konstilla (mielellään helpolla) classymmäksi ja siistimmäksi tai rockimmaksi. En kestä tätä markan crocsiteepaita-blondia.....
Huom. en tavoittele tuhkanvaaleaa enkä platinablondia, vaan luonnollista sävyä....
Mitä tässä voi/kannattaa tehdä???
Aiemmin, vuosi sitten blondasin samanmerkkisellä tökötillä, mutta laatu oli taas eri, taisi olla joku superplus LLL ja tuli kauniita, hyvin kirkkaita raitoja...
Apua! Pääni on tipu!
94
3640
Vastaukset
- diudiudiudiu
Ja vielä alkuperäinen: en ole menossa kampaajalle, kiitos
- Nipia
Colormask päähän vaan.
- hhjjh
Nipia kirjoitti:
Colormask päähän vaan.
Mikä colormask ? Sopii jos on tipun väriset hiukset?
- Et voi mitään
Nyt vaan tukka pois ja kerrot kyselijöille että olet lähdössä linnaan.
- kohtalotoveri:)
hhjjh kirjoitti:
Mikä colormask ? Sopii jos on tipun väriset hiukset?
Kokeile KC Color Mask, sävyä Vanilla. Se on viileä beige. Voit kokeilla hopean sävyisiä color maskeja tai hopeashampoota, mutta jos hiukset ovat kovin kellertävät tai oranssit niin kovin suurta apua et näistä saa. Jos hiukset ovat kovin hauraat ja huokoiset tuloksena voi olla siniset tai vihertävät hiukset.
Tulee vain mieleen uusi vaalennus, kestävätkö hiuksesi vielä yhden vaalennuksen. Voi olla ainoa keino saada hiukset näyttämään edes suurinpiirtein luonnollisen värisiltä. Sen jälkeen voi varovasti kokeilla jotain vaaleita, luonnollisia blondisävyjä. Ole tarkka sävyä valitessa mihin suuntaan se taittaa. Osta sävy mieluummin kampaamosta, he osaavat arvioida lopputuloksen.
Varokaa kaikki L'oréal Paris Extreme Platinum-vaalennusainetta. Mulle tuli kusenkeltainen tiputukka tällä aineella. Enkä ole ainoa joka on tähän väriin pettynyt. Tein uuden vaalennuksen Scharzkopfin L101 Silver Blondella (mielstäni paras vaalennusaine ikinä), joka poisti keltaisuutta hyvin. Hiukset olivat liian vaaleat ja laitoin Wellalta luonnollisen vaalean Colour Touch-sävyn. Annoin hiusten levätä käsittelyjen välillä, kosteutin tehohoidoilla.
Moroccanoil tai Wellan Luxeoil ovat parhaita hoitamaan hiuksia vaalennusrääkin jälkeen. - karvapääX
kohtalotoveri:) kirjoitti:
Kokeile KC Color Mask, sävyä Vanilla. Se on viileä beige. Voit kokeilla hopean sävyisiä color maskeja tai hopeashampoota, mutta jos hiukset ovat kovin kellertävät tai oranssit niin kovin suurta apua et näistä saa. Jos hiukset ovat kovin hauraat ja huokoiset tuloksena voi olla siniset tai vihertävät hiukset.
Tulee vain mieleen uusi vaalennus, kestävätkö hiuksesi vielä yhden vaalennuksen. Voi olla ainoa keino saada hiukset näyttämään edes suurinpiirtein luonnollisen värisiltä. Sen jälkeen voi varovasti kokeilla jotain vaaleita, luonnollisia blondisävyjä. Ole tarkka sävyä valitessa mihin suuntaan se taittaa. Osta sävy mieluummin kampaamosta, he osaavat arvioida lopputuloksen.
Varokaa kaikki L'oréal Paris Extreme Platinum-vaalennusainetta. Mulle tuli kusenkeltainen tiputukka tällä aineella. Enkä ole ainoa joka on tähän väriin pettynyt. Tein uuden vaalennuksen Scharzkopfin L101 Silver Blondella (mielstäni paras vaalennusaine ikinä), joka poisti keltaisuutta hyvin. Hiukset olivat liian vaaleat ja laitoin Wellalta luonnollisen vaalean Colour Touch-sävyn. Annoin hiusten levätä käsittelyjen välillä, kosteutin tehohoidoilla.
Moroccanoil tai Wellan Luxeoil ovat parhaita hoitamaan hiuksia vaalennusrääkin jälkeen.L´orealin Paris Extreme Platinum vaalennusaineella hiuksiini tuli kusenkeltainen väri ja lila poikittaisraita taakse, en ole sen koommin itse värjännyt. Kaksi värinpoistoa ja kolme värjäystä tarvittiin että aloin näyttää ihmiseltä, järkyttävä kokemus!! ihme ettei lopulta kaikki hiukset irronneet päästä.Ennen tätä kokemusta olin värjännyt hiuksiani 20 vuotta ilman ongelmia.
- ex-tipu
karvapääX kirjoitti:
L´orealin Paris Extreme Platinum vaalennusaineella hiuksiini tuli kusenkeltainen väri ja lila poikittaisraita taakse, en ole sen koommin itse värjännyt. Kaksi värinpoistoa ja kolme värjäystä tarvittiin että aloin näyttää ihmiseltä, järkyttävä kokemus!! ihme ettei lopulta kaikki hiukset irronneet päästä.Ennen tätä kokemusta olin värjännyt hiuksiani 20 vuotta ilman ongelmia.
L´orealin Paris Extreme Platinumin nimeksi voisi vaihtaa Extreme Peeyellow.
Ensimmäistä kertaa kokeilin ko. vaalennusta ja tulos oli hätkähdyttävän keltainen. Myös minä olen värjännyt ja vaalentanut hiuksiani itse n. 25v. Olen oppinut tuntemaan kuinka hiukseni käyttäytyvät värjätessä, eikä yleensä suurempia yllätyksiä ole ollut lopputuloksen suhteen.
Muilla vaalennusaineilla ei ole ikinä vastaavaa tapahtunut. Ainahan väkisin jää vähän kellertävyyttä, mutta L´orealilla keltaisuus oli sanoin kuvaamaton. - värjäys vaalennuksen
ex-tipu kirjoitti:
L´orealin Paris Extreme Platinumin nimeksi voisi vaihtaa Extreme Peeyellow.
Ensimmäistä kertaa kokeilin ko. vaalennusta ja tulos oli hätkähdyttävän keltainen. Myös minä olen värjännyt ja vaalentanut hiuksiani itse n. 25v. Olen oppinut tuntemaan kuinka hiukseni käyttäytyvät värjätessä, eikä yleensä suurempia yllätyksiä ole ollut lopputuloksen suhteen.
Muilla vaalennusaineilla ei ole ikinä vastaavaa tapahtunut. Ainahan väkisin jää vähän kellertävyyttä, mutta L´orealilla keltaisuus oli sanoin kuvaamaton.Kannattaisi varmaan tehdä niin, että jos päästä tulee tipu, niin laittaa sen jälkeen hiuksiin jonkun toisen vaalean, esimerkiksi jonkun tuhkaisen värin. Näin välttää tipu efektin. Ensin vaalennus, sitten värjäys. Muuten ei onnistu. Tai sitten menee fiksuna ihmisenä kysymään asiasta hyvältä kampaajalta.
- Vatt
Hopeashampoota. Heitä vaikka suoraan kuiviin hiuksiin ja anna vaikuttaa 30min. Kuivattaa vähän mutta ei ole värjäyksen tapaan niin vahingollinen. Hoitoainetta vaan perään ja hyvä tulee.
Hopeashampoo taittaa keltaisuutta pois.
Toinen vaihtoehto on sitruuna. Valele hiukset sitruunalla ja mene auringonvaloon muutamaksi tunniksi. Kyllä vaalenee!- varovaisesti
En uskaltaisi laittaa eka kerralla summan mutikassa puoleksi tunniksi. Kannattaa kokeilla johonkin huomaamattomaan suortuvaan ensin. On kokemuksta vihreistä ja sinisistä latvoista.
Hopeashampoon vaikutusaikaa kannattaa lisätä vähitellen. Eka karralla pari minuuttia, jos ei yllätyksiä seuraavalla kerralla voi kokeilla esim. 10 min jne.
Colormaskit on kivoja myös, hiukset tuntuvat hoidetuilta ja antavat kiiltoa. - vanha konsti
Sitruunan mehuun voi sekoittaa jauhettua rosmariinia ja meiramia. Kirkastaa paljon vaaleita hiuksia. Valitettavasti myös kuivattaa.
- ....................
varovaisesti kirjoitti:
En uskaltaisi laittaa eka kerralla summan mutikassa puoleksi tunniksi. Kannattaa kokeilla johonkin huomaamattomaan suortuvaan ensin. On kokemuksta vihreistä ja sinisistä latvoista.
Hopeashampoon vaikutusaikaa kannattaa lisätä vähitellen. Eka karralla pari minuuttia, jos ei yllätyksiä seuraavalla kerralla voi kokeilla esim. 10 min jne.
Colormaskit on kivoja myös, hiukset tuntuvat hoidetuilta ja antavat kiiltoa.Colormaskit ovat myös kivoja...
laita vaan puoleksi tunniksi hopea shampoota, tulos on ihanan sini-liilat ja kellertävän sävyiset hukset ...jos hiukset on tosi keltaiset ei näistä ns. vippas konsteista ole mitään apua..koettu on...
kotivaalenus nyt vain ei kannata jos ei tiedä mit tekee...
koettu on monet kerrat...
viimekerta onnistui ja sain hopeiset hiukset, mutta en hetkessä...myöskin todella kuivat hiukset...pääutin palata omaan väriini,vieläkin on kuivaa, mutta en ole katunut päivääkään...
- äöåp
hopeashampoo :)
- platinablondi88
Hopeashampoon käytössä on hyvä muistaa että tarvitset siihen kaveriksi hyvän hoitoaineen joka myös taittaa väriä. Shampoo avaa hiuksen ja hoitoaine sulkee. Siksi oikeanlaisen shampoon&hoitoaineen yhdistelmä on tehokkain.
- Hairyä
Shampoo ja hoitoeine eivät tiedä toisistaan yhtään mitään. kunhan hoitoaine on hapan, siis pH alle 4 se sulkee hiussuomut, kuten shampookin, joka on tarkoitettu värjätyille hiuksille. Ei siis tarvita mitään "yhdistelmää", analyysiä eikä muuta sekoilua. Happamuus on se joka sulkee ne hiussuomut.
- hopeeHOITISTA
osta mielummin hopeehoitista tai colormask silver ko hopeeshampoota :) voi pitää muutamanki tunnin eikä tee pahaa hiuksillekkaan.
tämä pitää paikkansa , vaikka yön ylikin nukkuisi,,,harmi etteiauttanut minun kuiviin kutreihini.. :/
- luonnollinen OK
Hittojako sitä pitää kaiken maailman värimömmöjä päähänsä vetää!
- krääkkrääkkrääk
Ole hiljaa tuulipukutäti. Täällä tytöllä, joka on yrittänyt olla NAINEN on käy nyt vähän huono tuuri. Kasvata siellä jalkakarvojesi ja ole hiljaa. Ketään ei kiinnosta lesbon mielipide.
krääkkrääkkrääk kirjoitti:
Ole hiljaa tuulipukutäti. Täällä tytöllä, joka on yrittänyt olla NAINEN on käy nyt vähän huono tuuri. Kasvata siellä jalkakarvojesi ja ole hiljaa. Ketään ei kiinnosta lesbon mielipide.
no ei kyllä tuollaisen vajakinkaan...
itsekin blondasin aikoinaan paljon, mutta olen päättänyt palata luonnolliseen väriini, se nyt vaanon kiva kun hius on terve ja kiltävä luonnostaan jota e ole kokenut sitten teini iän...
ja siihen ei tarvita tuulipukua , vaan AIVOT...
VÄRJÄÄMÄLLÄ VAIN PILAA TUKKANSA JA TYHJENTÄÄ LOMPAKKONSA, ja aivan turhaan koska väriä voi piristää muutamalla sävyllämasta väristä suuntaan js toiseen , luonnollinen väri sopii useimmalla kantajalleen parhaiten, ja ne kelle ei tosiaan voivat vaikka color ,askilla maustaa omaa sävyään, ei siis mitään turhan dramaattista :)- rährähräh
hunajainen79 kirjoitti:
no ei kyllä tuollaisen vajakinkaan...
itsekin blondasin aikoinaan paljon, mutta olen päättänyt palata luonnolliseen väriini, se nyt vaanon kiva kun hius on terve ja kiltävä luonnostaan jota e ole kokenut sitten teini iän...
ja siihen ei tarvita tuulipukua , vaan AIVOT...
VÄRJÄÄMÄLLÄ VAIN PILAA TUKKANSA JA TYHJENTÄÄ LOMPAKKONSA, ja aivan turhaan koska väriä voi piristää muutamalla sävyllämasta väristä suuntaan js toiseen , luonnollinen väri sopii useimmalla kantajalleen parhaiten, ja ne kelle ei tosiaan voivat vaikka color ,askilla maustaa omaa sävyään, ei siis mitään turhan dramaattista :)Olisit poistanut priifiiliikuvasi- Anteeksi vaan, et ole kovin kaunis ja naisellinen. Kyllä kaunedelle kukaan ei voi mitään, noh, paitsi kirurgin veitsi voi. Mutta jokainen nainen silti voi olla naisellinen ja tyylikäs. En tarkoitanut tuksumaista naisellisuutta.
Kuvasi perusteella olet aika räjähtänut kulmapirkko. Laita hyvä nainen itsesi kuntoon. Hunaja on aika kaukana. rährähräh kirjoitti:
Olisit poistanut priifiiliikuvasi- Anteeksi vaan, et ole kovin kaunis ja naisellinen. Kyllä kaunedelle kukaan ei voi mitään, noh, paitsi kirurgin veitsi voi. Mutta jokainen nainen silti voi olla naisellinen ja tyylikäs. En tarkoitanut tuksumaista naisellisuutta.
Kuvasi perusteella olet aika räjähtänut kulmapirkko. Laita hyvä nainen itsesi kuntoon. Hunaja on aika kaukana.voi kuule eiminun sinua tarvitse miellyttää...eikä ketään muutakaan...
mutta mene nyt ja kasvata ees pari munakarvaa teiniytesi loistaa puheestasi ...
ja kannattaisi vaikka tutustua muihinkin naisiin kuin omaan äitiisi, niin rähjääntynyt kulmapirkko kuin sitten onkin...
ja laitaha pelle oma kuvasi ,, mutta et taida uskaltaa koska taidat olla itse kuvailemasi pirkko mikä lie...
oletko muuten sokea, vai tajuatko edes mistä mussutat..??
vain todella lapsellinen pele päästää tuollaisia suustaan , mistään mitään tietämätön sellainen,,,,olet äidillesi häpeä...ja säälin sinua....- ._.._ _ _ _ _
hunajainen79 kirjoitti:
voi kuule eiminun sinua tarvitse miellyttää...eikä ketään muutakaan...
ja kannattaisi vaikka tutustua muihinkin naisiin kuin omaan äitiisi, niin rähjääntynyt kulmapirkko kuin sitten onkin...
ja laitaha pelle oma kuvasi ,, mutta et taida uskaltaa koska taidat olla itse kuvailemasi pirkko mikä lie...
vain todella lapsellinen pele päästää tuollaisia suustaan , mistään mitään tietämätön sellainen,,,,olet äidillesi häpeä...ja säälin sinua....Se älähtää johon kalikka kalahtaa, heh
- krähkrähkräh
._.._ _ _ _ _ kirjoitti:
Se älähtää johon kalikka kalahtaa, heh
Täällä voisi aloittaa uusi keskustelu: onko hunajanainen79 naisellinen vai kulmapirkko...
Änestys voisi alkaa... nyt! - krähkrähkräh
hunajainen79 kirjoitti:
voi kuule eiminun sinua tarvitse miellyttää...eikä ketään muutakaan...
vain todella lapsellinen pele päästää tuollaisia suustaan , mistään mitään tietämätön sellainen,,,,olet äidillesi häpeä...ja säälin sinua....Vedit oikein: Itte oot - kortin.
Voi, kultapieni. Minä voisin olla sun äitisi. Omat vanhemmat ovat jo kauan kuoleet. Noh, ehkä olen häpeä lapsilleni, en tiedä. Tähän asti olen ollut mailman parhaan äidin tittelin kantaja. Ja, jos ymmärsit - munakarvoja ei löydy. Ja, jos ymmärsit - teini-ikä on jo kaukana. krähkrähkräh kirjoitti:
Vedit oikein: Itte oot - kortin.
Voi, kultapieni. Minä voisin olla sun äitisi. Omat vanhemmat ovat jo kauan kuoleet. Noh, ehkä olen häpeä lapsilleni, en tiedä. Tähän asti olen ollut mailman parhaan äidin tittelin kantaja. Ja, jos ymmärsit - munakarvoja ei löydy. Ja, jos ymmärsit - teini-ikä on jo kaukana.no sanattomaksi vetää aikuisen ihmisen teinitason kirjoitus ja olet vielä ylpeä..???
ja mitä äityteen tulee, siitä parhaasta äidistä no kun kerran teinin tasolla olet niin kai se kaverina kasvattaminen on enen tahansa kakakaran unelma äiti,,,,
kaikkien ei vain pitäisi päästä lisääntymään, veikkaan että kuri ja rajat on ihan vieras käsite kasvatuksessa sinulle...
nimimerkkikin jo kertoo kaiken olennaisen....
ja varmaan takerrut mun nimimerkkiin seuraavaksi, paitsi että teit sen jo ei ole minulle mikään ongelma itsenäni esiintyä, en häpeä itseäni milläään lailla ja olen iha tyytyväinen...kuten on miehenikin...
joku nikki piti keksiä ja tuo joskaan nyt ei paras mahdollinen nyt putkahti ensimmäisenä...katosos kun se on ollut mulla jo toooooosi kauan...ymmärätkö..?- ....................
krähkrähkräh kirjoitti:
Täällä voisi aloittaa uusi keskustelu: onko hunajanainen79 naisellinen vai kulmapirkko...
Änestys voisi alkaa... nyt!oletko muuten ihan terve, vai kirjoitatko mielenterveys osastolta ?
vai onko sinusta aikuismaista käytöstä arvostella ihmisiä sellaisten asioitten perusteella joihin ei itse voi vaikuttaa ??
VAIN teini pissis kirjoittaisi noin....
mahdat itse olla joku malli sitten, laitahan kuvaa niin aloitetaan äänestys....NYT !
PS mikä edes on kulmapirkko..??? - 16+20
krähkrähkräh kirjoitti:
Voi, kultapieni. Minä voisin olla sun äitisi. Omat vanhemmat ovat jo kauan kuoleet. Noh, ehkä olen häpeä lapsilleni, en tiedä. Tähän asti olen ollut mailman parhaan äidin tittelin kantaja. Ja, jos ymmärsit - munakarvoja ei löydy. Ja, jos ymmärsit - teini-ikä on jo kaukana.krähkrähkräh, ei voi muuta sanoa sulle, kun tosi lapsellista käytöstä tuo.
- 1114
16+20 kirjoitti:
krähkrähkräh, ei voi muuta sanoa sulle, kun tosi lapsellista käytöstä tuo.
tuo junajainen on aikalailla samalla tasolla
- sivullinenliisa
.................... kirjoitti:
oletko muuten ihan terve, vai kirjoitatko mielenterveys osastolta ?
vai onko sinusta aikuismaista käytöstä arvostella ihmisiä sellaisten asioitten perusteella joihin ei itse voi vaikuttaa ??
VAIN teini pissis kirjoittaisi noin....
mahdat itse olla joku malli sitten, laitahan kuvaa niin aloitetaan äänestys....NYT !
PS mikä edes on kulmapirkko..???Mielenterveysosasto on yhdyssana. Ja, jos olet suomalainen- pitäisi tietää mit on kulmapirkko. Jos et ole- niin anna olla.
- sivullinenliisa
sivullinenliisa kirjoitti:
Mielenterveysosasto on yhdyssana. Ja, jos olet suomalainen- pitäisi tietää mit on kulmapirkko. Jos et ole- niin anna olla.
Anteeksi... Tarkoitin - mitä.
- krähkräh
16+20 kirjoitti:
krähkrähkräh, ei voi muuta sanoa sulle, kun tosi lapsellista käytöstä tuo.
Ai, kiitos, hunajainen, että mainitsit asiasta.
- kräkrähkräh
hunajainen79 kirjoitti:
no sanattomaksi vetää aikuisen ihmisen teinitason kirjoitus ja olet vielä ylpeä..???
ja mitä äityteen tulee, siitä parhaasta äidistä no kun kerran teinin tasolla olet niin kai se kaverina kasvattaminen on enen tahansa kakakaran unelma äiti,,,,
kaikkien ei vain pitäisi päästä lisääntymään, veikkaan että kuri ja rajat on ihan vieras käsite kasvatuksessa sinulle...
nimimerkkikin jo kertoo kaiken olennaisen....
ja varmaan takerrut mun nimimerkkiin seuraavaksi, paitsi että teit sen jo ei ole minulle mikään ongelma itsenäni esiintyä, en häpeä itseäni milläään lailla ja olen iha tyytyväinen...kuten on miehenikin...
joku nikki piti keksiä ja tuo joskaan nyt ei paras mahdollinen nyt putkahti ensimmäisenä...katosos kun se on ollut mulla jo toooooosi kauan...ymmärätkö..?Ensinnäkin omassa profiilissasi myönnät, että sinulla ei ole miestä. Siellä on kirjoitettu, että sinulla on pokaystävä. Poikaystävä ei ole aviomies.
Sitten... Itse sanoit, että oma itsetunto on riekkalaina, opiskulu on mennyt päin p..., olet osalistunut keskusteluun rumista naisista, kerroit että, sinulla ei ole kavereita.
Pitäisikö ehkä ajatella mitä päästäät suustasi ja laittaa itsesi kuntoon. Ehkä silloin saat oman miehen, itsetunnon ja kavereita. - 16+20
krähkräh kirjoitti:
Ai, kiitos, hunajainen, että mainitsit asiasta.
Minä en ole hunajainen, vain se "Yks blondi".
kräkrähkräh kirjoitti:
Ensinnäkin omassa profiilissasi myönnät, että sinulla ei ole miestä. Siellä on kirjoitettu, että sinulla on pokaystävä. Poikaystävä ei ole aviomies.
Sitten... Itse sanoit, että oma itsetunto on riekkalaina, opiskulu on mennyt päin p..., olet osalistunut keskusteluun rumista naisista, kerroit että, sinulla ei ole kavereita.
Pitäisikö ehkä ajatella mitä päästäät suustasi ja laittaa itsesi kuntoon. Ehkä silloin saat oman miehen, itsetunnon ja kavereita.todellakaan en ymmärrä ekavaa kirjoitustasi,,??
siis luet vanhoakin kommentteja ja kuvittelet ettei ihmisen elämässä mikään muutu,,??
Ei minulla miestä ole, mutta tosiaan lähes vuoden verran on tosiaan ollut jo poikaystäväkin. Ei se mikään salaisuus ole.- Onko munaa?
krähkrähkräh kirjoitti:
Voi, kultapieni. Minä voisin olla sun äitisi. Omat vanhemmat ovat jo kauan kuoleet. Noh, ehkä olen häpeä lapsilleni, en tiedä. Tähän asti olen ollut mailman parhaan äidin tittelin kantaja. Ja, jos ymmärsit - munakarvoja ei löydy. Ja, jos ymmärsit - teini-ikä on jo kaukana.krähkrähkräh,
Katsotaanpa onko sulla tarpeeksi munaa laittaa oma kuvasi tänne. Pääsemme sitten porukalla arvioimaan mahdollista naisellisuuttasi ja kauneuttasi.
On säälittävää arvostella muiden ulkonäköä nikin suojissa.
- antsu4
Oranssin sävyn taittaa tuhkanvaalea. Eli osta tuhkanvaaleaa värjäysainetta. Itsellä vaaleat hiukset joita värjäillyt välillä tummemmaksi ja sitten takaisin blondiksi sillä seurauksella että hiuksista on tullut oranssit. Monet värjäyyritykset läpikäyneenä kokemuksella voin sanoa että tuhkanvaaleaa päähän ja sen jälkeen jotain perus vaaleaa niin hyvä tulee :) Pitää aina miettiä mikä väri taittaa minkäkin värin.
- antsu4
Ja vielä lisäyksenä että hopeashampoo ei takaa pysyvää tulosta eli ainoastaan värjäämällä.
- tipuliini
antsu4 kirjoitti:
Ja vielä lisäyksenä että hopeashampoo ei takaa pysyvää tulosta eli ainoastaan värjäämällä.
Hopeashampoo ja colormaskit kuluvat pesuissa pois.
- .....
Miksi valitat kun sait sen värisen mitä paketissa luvattiin? Jos haluan musta hiuksen, niin kai silloin mene ostamaan ruskeaa väriä ja itke kun ei lopputulos vastaa toivettani.
- Yks blondi
Hopeashampoo auttaa ainakin jonkin verran. Kampaajalta löytyy vielä tehokkaampi apu: Schwarzkopfin Igora Expert mousse 9,5-1. Sitä kannattaa pitää parikymmentä minuuttia päässä. Se on vaahtomaista ja antaa lisäksi upean kiillon hiuksiin.
Itse olen myös joskus saanut keltaisuutta hyvin pois laittamalla hieman tummemman sävyteshampoon päälle, kuten Poly Color tumman vaalean sävyn ja keskivaaleakin jo auttaa.
Lisäksi jostain kampaamoista löytyy hyvä hopean/tuhkan vaalea vaalennusaine, joka poistaa tehokkaasti keltaisuutta. Valitettavasti en muista sen nimeä nyt. Kampaamoista voisi kysellä. - piippiippiip
Nyt olet sitten tipu suloinen :) Mitäs laitoit purkin kyljessä olevalla värillä. Riski on suuri jos purkissakin on sellainen väri mistä et pidä. Pistä nutturalle ja nosta nokka pystyyn ! Eikun kampaajalle, jos mielit saada jotakin tolkkua ja mielenrauhan itsellesi. Siitä kannattaa maksaa.
- tipitii1
Vessakampaajat kunniaan ja ammattilaiset korjaavat jäljen.
- We are the idiots
Mäkin odotin että saan kossua maitopurkista, mutta en saanut. Sain vaan maitoa mitä luvattiin purkista. Mitä mä nyt teen?
- Jes juu aar
Menet ostamaan purkin jossa luvataan kossua, juu riil stupid man!
- jvcdtr
Helppo homma, värjää vaalean ruskeallasävyllä, mutta pidä n. 15-20min.
Samalla pääset niistä Dlondi vitseistäkin eroon. Taisi tulla taas yks'lisää.
Miksi Dlondi värjää hiuksensa?????- 45690
Nauti!,tai revi siitä:))
- mul on
rasvottuvat hiukset . Mitä tehdä?
http://1000funnypictures.com/wp-content/uploads/Ugly-Women-9.jpg- Tuperaus
Hai yritä uudestaan ja jollet vieläkään onnistu niin rupea postilaatikoksi.
- fdggw
En tajuu miksi noiden akkojen pitää päänsä sotkea erilaisilla väriaineilla..
Aloittaja vaikuttaa juuri siltä "markan blondilta" mistä itse mainitsikin... - Mulla toi
fleda kuivaa liikaa ,johtuu siintä kun mä joudun tvettaa sitä liian usein ettei duunit kärsis.
http://naurunappula.com/1190495/tuksun-kevatlook.jpg - oiywepoyiwopweoyipwe
Paista pullaa, tee sapuskaa, löhöile, kiroile, pyykkää, tuuleta, vedä päivätirsat, siivoile, shoppaile, kävele, aja mopolla, keikaile, kännäile, pössyttele, .... tee ihan mitä itte lystäät. Vaan mitäpä se muille tahi mulle kuuluu. Jokainen tekee, mitä mieleen tulee. Tai ei tee yhtikäs mitään. ;-D HAHAHAHAHAHA-HAA!
Ihan on omasta mieli-ku-vituksesta kiinni mitä sä teet tahi joku muu tekee. Köpsää kysysä: "Mitä mä teen?" Maailma on täynnä tekemätöntä ;-D - mie vaan
lll
- mie vaan
Täällä on juuri niin monta neuvoa kuin on vastaajiakin.
Lopputulos on, että ap ei tiedä mitä tehdä ja valitsee neuvoista jotakin ja lopputulos on jotakin.
Etkö yksinkertaisesti voisi mennä kampaajalle, vaikka se maksaakin kertakäynnillä enemmän. Ainakin saisit hiuksistasi sitä mitä haluat.
Ja kumma tilanne on sekin, että laitat raitoja "reilulla kädellä", tottakai se silloin leviää koko päähän. Ja siten kun väri on sitä, mitä purkissakin, niin ... itse tehden tämmöset harvemmin onnistuu varsinkin, jos ostaa väripurkin, jonka väriä ei tukkaansa sitten haluakaan. ???
- Hairyä
Sulla jäänyt "vaalennus" vaiheeseen, eli kesken. oranssit ja punaiset värjäykset ovat hankalia saada blondeiksi. Punapikmenttiä voi olla myös itselläsi, eli tarvitset aidosti väripigmenttiä "tuhoavaa" ainetta, eli oikeaa magnesium/vetypersuksiidi yhdistelmää, enkä tiedä onko sitä saatavissa kuluttajamyynnissä.
Väriä ei voida vaalentaa värillä, ainoastaan tummemaksi tai samansävyiseksi voidaan väriä käyttämällä tehdä.
Vaalennusteho yleensä raita-aineessa on max. 7 astetta, ja keinopigmentin vaalennus yleensä hitaampaa ja heikompaa, eli joudut tekemään useamman blondauksen, jota voit tehostaa "hupulla", mutta vaarana on katkeilevat hiukset. Sinistävä shampoo auttaa myös hieman, ja toistoilla enemmän :) Muista hapanhoitoaine käsittelyiden jälkeen. Muuten hiuksesi ovat kuin leijonanharjas :)- blondi1
Vaalennuksen aikana sävy kiertää kaikki sateenkaaren sävyt, punertavat, kellertävät, vihertävät jne. Pestään pois siis oikeassa vaiheessa kun näyttää kirkkaimmalle.
Hopeashampoota! Poistaa keltaisuutta :)
- wrgrwg
Aloittaja, aja itsesi kaljuksi.
- tyhmälletyhjäpäälle
Siis miksi? Hänkin on tyttö.
- Citron
Jos hiusväri menee keltaseks niin purista sitruunasta mehu (riippuen onko pitkät hiukset niin tarvitset parikin sitruunaa) laita hiuksiin ja anna vaikuttaa n15min ja huuhtele.. Näin mä saan aina keltasuuden pois.
- edddddddd
Mitä vikaa eloveenaletissä? Minusta tosi sexy!
- nam nam <3
Ihana kyllä mulle tipu kelpais :)
- lkljkh
Tee sinapista ja oluesta tahna, jonka sitten levität hiuksiin ja annat vaikuttaa yön yli. Aamulla peset sen pois ja lopputulos on puhtaan vaalea. Mulla toimii hyvin.
- kokkeilija 501
Kalju on muotia!
Kyllä sitten uusi kasvaa luonnollisen värisenä.
Keksijällä ja kokeilijallakaan ei aina mene niinkuin haluaisi.
Turha "itkeä", kun oma moka!
Sitä saa mitä tilaa!- kuumamimmi69
Ehkä lesbojen keskuudessa. Toisaalta, en tiedä, ehkä aloittaja onkin homoseksuaali ja neuvosi on todella hyvä.
- vadå
ota kalju hinkkaan -
- jhgjhgjhg
Ostit värin ja tulos oli se mitä luvattiin. Mitä valitat?
Naisille mailmassamme olisi oikein suorittaa ... esim. vetää luonnoraaka aineilla höystetty töyhtö sijaan, aioin kokeilla viiruja, raitoja, tankoja, onhan minullakin mutta en näytä millainen?
- 9+11
Mitä aloittajalle kuuluu. Joko on löytynyt apua hiuksiin?
- 9+11
Suomalaisilla on usein paljon mm punaista väripigmenttiä hiuksissa ja ulkomaaliaset värjäysaineet saattavat antaa erilaisen lopputuloksen, mitä purkin kyljessä luvataan.
- Yellow Kid
Eikö olekin hyvä, jos hiukset ja ulkoasu vastaa pääkopan sisältöä?
- Väri Setä
Mitäpä jos tulevaisuudessa värjäisit ensiksi vain helposti poisleikattavat hiusten latvat?
Näin voisit rajata riskin ennen vielä rohkeampia kokeiluja. - ammattitaidolla
Käytä, hyvä tyttö, KAMPAAJAA!!!!
- cooper
vitun idiootti!!ei mulla muuta
Värjäytä hiuksesi myrkyn vihreiksi ja erotu joukosta kunnolla :)
- blonddi
osta vaalennusvoidetta tai tee värinpoisto. Itse olen tehnyyt myös niin että tehnyt päälle lisävärjäyksen kestovärillä, kuluttaa kyllä hiusta tosi paljon. Värjäys kannattaa ottaa sävyä kullanruskea tms ei vaalea. tai mene kampaajalle
- kukkonen!
No mutta, miksi itket! Sinullahan on ilmiselvästi kanan aivotkin, joten ominaisväri vain hiuksissasi tuli näkyviin
- Rampus
No mutta idiootti kökkö kukko, mistä päättelet, että kanan aivot ovat keltaiset? Opiskelepa anatomiaa.
- vanha vakaa kanki
Niin ei Nuorena voi sietää muutoksia luonnossaan ja sitä haarmaantuu kerrassaan tai hämääntyy, ei siinä vahingossakaan muuta voi tehdä, täällähän puhutaaan luonnon ja raaka-aineiden saastumisesta ja myrkyllistymisestä ... joten on varmaa, mikä kannattaa ja mikä ei, pois vain hiukset ja kasvattele niitä esim. keltaisen hunnun alla silkillä tai pumpulilla, parasta tässä vaiheessa suorittaa sukupuoli neutraali koekkin, voisiko olla sateenkaari-hiukset parempi vaihto kerta ... tai
- kampaaja
Nuo kaupan ns. vaalennusaineet ja siinä kuvassa oleva sävy saavutetaan ylennsä vain hiuksille joissa on oma alkuperäinen väri. Jos hiuksiin on laitettu muutamankin kerran jokin omaa väriä tummempi kestoväri, oli se sitten punainen tai ruskea tai jokin muu, niin hius ei vaalennu enää sellaiseksi kuin värin kannessa olevassa kuvassa näyttäisi olevan.
Tämä johtuu siis keinopigmentistä jota olet aiemmin laittanut hiuksiisi kun olet ne värjännyt. Kun keinopigmentti lähtee vaalenemaan niin sieltä paljastuu ensin punainen sävy, sitten oranssi ja sitten keltainen jonka jälkeen teho vaalennusaineessa ei enää riitä luonnollisen vaaleaan sävyyn vaalenemiseen. Keinopigmentti siis on ja pysyy lujasti ja ainoa tapa saada keltaisista hiuksista vaaleammat on nyt mennä kampaajalle korjauttamaan asia.
Siellä voidaan tehdä sulle folioilla ruskea pohjaväri ja sekaan oikealla raita-aineella ne luonnollisen vaaleat raidat käyttäen jo kellertäviä hiuksiasi. Toinen vaihtoehto on että siellä blondataan kaikki hiukset sillä oikealla raita-aineella. Tämä ns. raita-aine on siis yleensä sinertävä jauhe vetyperoksidi.
Vaalennus hiuksiin voidaan tehdä kahdella eri aineella riippuen siitä onko pohjaväri se oma väri luonnollisesti vai onko pohjavärinä jo värjätty hius. vain ammattilaiset tietävät miten hius käyttäytyy näissä kahdessa eri tilanteessa ja miten monta astetta hius vaalenee näillä eri vaalennusaineilla.
Hopeashampoosta ei paljoa ole apua jos hius on voimakkaan keltainen, se ei silloin riitä taittamaan vastavärinä keltaisuutta pois.
Jos raha ei riitä kampaajalle em. korjauksiin, unohda vaalennus ja värjää itse esim. ruskea tai mikä lie tummempi väri siihen päälle.- kokemusta on
Läpikotaisin vaalennettuun hiukseen ei hapetevärit tartu. Siis kaikki ne väripaketit, joissa sekoitetaan kahta eri ainetta. Suoraväri voisi tarttuakin.
- raitis nainen
Kyllä pitää olla emähölmö, joka värjää hiuksijaan. Hyi raato, että on ruman näköisiä ja se kaamea ammoniakin lemu. Eikö se järkiparka sano, että tulee kamalia ihottumia päänahkaan. Hyi raato, että minua inhotti, kun näin tässä päivänä muutamana lihavan naisen, jolla oli päässä kahta eri väriä, lävistykset naamassa ja poltti tupakkia ja joi kaljaa. Hyi että inhotti katsoa. Kyllähän tuolla elämänmenolla pian ruman näköiseksi tulee, noita-akaksi aikaa myöten, tupakki, kalja ja lenkkimakkara, niitä kun popsii, niin johan on kohta melekonen ihramaha
- Rimpus
Hyi raato suakin nipottajaa! Mitä sun raittiutes kuuluu puheena olevaan aiheeseen, hiustenvärjäykseen?
- kukuukukuukukuu
Hei. Lesbofoorumi on muualla. Katso samalla joku: Miehiin pettynyt/raitis foorumi. Ehkä joku uskovaisten jeesustelijoiden foorumi myös auttaisi.
- purnaaja
Sitteku tuote vastaa tuoteselostusta niin kyllä sitä purnataan!
- Taskuryssä
Hei!
Ei kannata maaseudulla sammua nurmikolle.
Voi pian kukko tulla ja tehdä temput sun korvaan!! - Michael213
Siis ymmärsinkö nyt oikein, että sait purkin kyljessä kuvaillun väriset hiukset ja olet tullut valittamaan, että osui kohdalleen.
VOI HYVÄ JUMALA MIHIN TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA... - ei enään kampaajalle
Minulla kävi puoliselkäpitkiin hiuksiin hauska jälli kampaajalla.Vaalennuksesta tuli sammaleenvihreä.Sitä sitten kampaaja korjaamaan ja kolme uutta värjäystä päälle ja saatiin lopputulokseksi kauniin vihertävän harmaa.Tosin hiukset paloivat ja ne piti lyhentää polkkatukkapituuteen.Kampaajalasku 129e.Asiasta on nyt 5 vuotta aikaa ja en ole enään lainkaan käynyt kampaajalla.Hiukset ovat nyt puoliselkäpitkät ja tasaiseksi takaa leikatut,mies leikkaa.Värjäykset loppuivat myös siihen.
Luonnollinen on paras.Minulla on maantieketunväriset hiukset joissa luonnostaan vaaleaa raitaa seassa.Ihan jees,mutta välillä kyllästyttää. - wnbkanpaaja
Värin lopputulos riiippuu aina pohjaväristä, mistä aloitetaan, sekä siitä, onko hiuksissa aiempia värikäsittelyjä.
Vvaalennusaine ei jaksa vaalentaa kovin montaa astetta kerrallaan, värikaari menee mustasta ruskean kautta punaiseen, sitten oranssiin, sitten keltaiseen, jonka jälkeen lopulta kauniin vaaleaan. Jos siis tukkasi on ollut aluksi tumma tai siinä on ollu monta värjäyskertaa alla, ei ole ihmekkään, etteivät hiukset vaalene kerralla.
Suosittelen, että yksinkertaisesti vaalennat hiuksesi uudestaan. Jos mahdollisesti jaksat odottaa viikon, niin hiuksesi saisivat vähän palautua rankan käsittelyn jäljiltä. Sinulla on punapigmenttiä joka aiheuttaa tuon keltaisuuden. Jos haluaa hyvän lopputuloksen hiuksiin..mitä ikinä tekeekin niin kehoitan menemään kampaajalle
- kaikenkokenuttukka
säästyit sentään kampaajan tuolissa päivän istumisesta.Kampaajat liputtavat kokoomusta ja varjele jos "kommunisti erehtyy putiikkiin"
- 7.7
Täältä löytyy mielestäni todella hyvä tietopaketti kotivärjäystä suunnittelevalle. Tavikselle esim. värin numerokoodit paketissa ei sano yhtään mitään, mutta täältä saa valaisua numeroihin.
http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/hiukset-ja-kaupan-varilla-varjaaminen-101 - kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Lisätään nyt sitten omakin tarina mukaan...
Olkapäitä hipovat hiukset, jotka ovat viimeiset 15 vuotta olleet melkein mustaksi/tumman ruskeaksi värjätyt. Mies jaksoi vuoden ajan jankuttaa, että olisi mukava nähdä, millainen olisin blondina ;-) niinpä sitten suostuin lopulta. Vaadittiin 2 värinpoistoa ja tämä http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/blonde-vaalennusaine-blonde-l100-silver-blonde-platinum--9257338--malli?gclid=CM7F4d-vir8CFaXNcgodQHEAoQ ennen kuin tulos oli nätti vaalea. Latvoihin jäi oranssia jonkin verran, mutta ohennussaksilla sipaisin pahimmat kohdat pois.
Tuo linkin takaa löytyvä aine on kehumisen arvoista, varsinkin mukana tuleva hoitoaine. Hoitoaine poisti keltaisuutta TODELLA hyvin. Suosittelen :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440