Mistä saisin halvalla esim 40 -50 maksavan rotanhäkin!!??? Tuo hinta on kylä jo tosi halpa mutta löytyisikö keneltäkään hämeenlinnan, hyvinkään tai riihimäen läheltä??? (linkkejä saa laittaa!)
Äkkiä häkkejä!
häkin ostaja
2
151
Vastaukset
Kannattaa metsästää esim. Apula, Keltainen Pörssi, Tori.fi, Huuto.net ja facebookissa esim Suomen Kesyrottayhdistys ja Suomen Kesyrottaharrastajat -yhteisöistä. Mä olen Helsingissä löytänyt puoli-ilmaiseksi pari häkkiä, mutta lähinnä ne on aivan liian pieniä, jotka toimii muiden häkkien korotusosina hyvin. Mut pirun hyvä tuuri saa olla ja nopea, että saa napattua. Uutenahan perushyvät häkit on kuitenkin lähempänä kolmea sataa... Kuinka nyt niin kauhea kiire häkkiä on löytää?
- häkin ostaja
Ei enää hätää löysin sopivan häkin ja kiire oli kun rotat tulevat maanantaina.:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670