teen töitä sairaalassa, jossa sain paikan dieettikokkina, olen työskennellyt kolmisen viikkoa ja nyt tuli yllärinä että mun pitäisi mennä oppisopimukseen ammatillista dieettikokin tutkintoa suorittamaan, vaikka olen opiskellut täydentävän dieettikokin tutkinnon ja kun soitin oppilaitokseen, niin tää sairaala ei täytä dieettikokin viran näytön suoritus paikkaa, koska on niin vähän dieettejä,ihmettelenkin,miksi sit mun pitäisi käydä tämä oppisopimuskoulu, jos dieettejä ei ole kummiskaan paljon.paljon muutakin hämminkiä on,et kirjoitin kahdet työsopimukset, vaikka ensimmäinen oli toistaiseksi voimassa oleva ja nyt sain uuden työsopimuksen, jossa oli et heinäkuun loppuun.mietin et jotain on nyt jota ei mulle kerrota.voi olla et teen vain tuon koeajan ja sit etin uuden työpaikan
sain vakkari paikan, mut työnantaja vaatii oppisopimusta
dieettikokki
1
200
Vastaukset
- röyhh
mikä vakkaqri,kun toistaiseksi voimassa sopimus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657