älkää miehet luovuttako spermaanne naisparille muuten teille tulee huonoa onnea näin minullekin on käynyt
ei naispareille spermaa
ei naispareille
4
145
Vastaukset
- ottakoon miehen
olen samaa mieltä ottakoon kukin oman miehen ja menköön naimisiin ja tehköön sitten lapsia
- Että näin
Ei mulla ainakaan olis mitään naisparille luovutusta vastaan. Kysellä saa, mutta kyllä mä haluaisin oppia sen lapsen edes jollain lailla tuntemaan.
Tunnen monta naisparia, ja mikä etten heille lasta soisi jos sitä minulta pyydettäisiin.
Mut en nyt mitenkään tyrkyttämässä ole, ei mulla mitään pillunpuutetta kuitenkaan ole. - ei missään tapaukses
ei missään tapauksessa naispareille luovutusta ei ei vihaan sitä
- Kyselen vain
Ketäs kaikkia muita vihaat, joille ei saa antaa spermaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308