Olen 18v poika ja etsin peliseuraa guild wars 1 peliin, olen ollut pari vuotta pelaamatta mutta nyt muhun iski himo alottaa sen pelaaminen uudestaan ja oli si kiva löytää suomalaista peliseuraa jos joku pelaa tai on pelannut ja haluaa aloittaa uudestaan mutta ei ole peliseuraa niin lisää minut skypessä.
Skype nimeni on Black-2hadow :)
Peliseuraa guild wars 1
Kamikazee
1
134
Vastaukset
Hello everyone!
I just made a Build for Necromancer and for PvP. I would like to hear your comments and suggestions for my builds :)
Recently I have been trying to master my Necromancer Skills and I formed this build from other good builds. So here it is ;D
https://www.youtube.com/watch?v=z7g2zlvR4LI&feature=youtu.be
Have a nice day for everyone! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595